jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/

Data: 2010-12-31 19:06:21
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
Witam,
Jest sobie odbiornik TV. Jest też komp. Na zdjeciach widac jakie wejscia/wyjscia maja obadwa. Jak i czym podlaczyc jedno z drugim, tak aby odtwarzajac z kompa filmy i zdjecia byly one odbierane na TV. Kiedys mi to wychodzilo - czinczami szlo audio, a kablem S-video szlo video. Teraz mam w TV S-video 4 pinowe a w kompie 6 pinowe, a kabel stary 4-4. Co mam kupic, aby bylo dobrze i nie koniecznie zrujnowalo mnie finansowo?
Pozdrawiam
marcan

Linki (na priva moge podeslac 1:1):
gniazda w TV:
http://img407.imageshack.us/i/tv1ld.jpg/
http://img573.imageshack.us/i/tv2.jpg/
gniazda w kompie:
http://img801.imageshack.us/i/komp2g.jpg/
http://img530.imageshack.us/i/komp3.jpg/
Lub wszystkie na raz:
http://img573.imageshack.us/gal.php?g=tv2.jpg

Data: 2010-12-31 18:32:59
Autor: G Nowak
[...]

Er... Czy tu nie brakuje zdjecia karty graficznej (najlepiej takowej z wyjsciem S-Video)? ;)

--
Pozdr

Data: 2010-12-31 20:07:21
Autor: PiteR
G Nowak pisze tak:

Er... Czy tu nie brakuje zdjecia karty graficznej (najlepiej
takowej z wyjsciem S-Video)? ;)

Tak. Nie ma tam wyjścia video z kompa ani wyjscia SVHS.

W tv możesz podłączyć sygnał video do wejść Eurozłącza.
ale w kompie nie ma z czego go pobrać.

--
Piotr

Data: 2010-12-31 21:52:24
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
Tu jest foto całości płyty z tyłu:
http://img713.imageshack.us/f/komputerc.jpg/

Data: 2010-12-31 23:39:10
Autor: PiteR
marcan pisze tak:

Tu jest foto całości płyty z tyłu:
http://img713.imageshack.us/f/komputerc.jpg/

musisz mieć w kompie kartę graficzną z wyjsciem video (cinch)
lub z wyjsciem S-Video.

Na zdjęciu widać że masz tylko kartę telewizyjną-przechwytującą, która ma tylko wejście VIDEO IN podobne do S-Video w którym być może jest sygnał video odbieranej telewizji ale raczej na pewno nie ma sygnału z komputera. Choć skoro twierdzisz że to chodzilo kiedyś to ciekawi mnie co to za karta tam siedzi?.

--
Piotr

Data: 2011-01-01 11:18:04
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
Choć skoro twierdzisz że to chodzilo kiedyś to ciekawi mnie
co to za karta tam siedzi?.

Chodziło z laptopem :-( Tu kartę mam zintegowaną. Co musiałbym dokupić, żeby zadziałało? Całą nową kartę graficzną? Może kupić jakąś starą używana, byle przekazywać obraz i video do TV? W tym linku (PrtSC z menedzera urzadzen) widac co mam: http://img695.imageshack.us/f/menedzerurzadzen.jpg/

Data: 2011-01-01 11:35:49
Autor: B.G
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
On Sat, 01 Jan 2011 11:18:04 +0100, marcan <marcan_akwa@op.pl> wrote:

ChodziÂło z laptopem :-( Tu kartĂŞ mam zintegowanÂą. Co musiaÂłbym  dokupiĂŚ, Âżeby
zadziaÂłaÂło?

Kupić kartę graficzną z wyjściem TV (composite i S-VIDEO)  MoĹźe być  uĹźywana.

widac co mam: http://img695.imageshack.us/f/menedzerurzadzen.jpg/

Masz kartę video służącą tylko do przechwytywania obrazu i dźwięku.

--
B.G

Data: 2011-01-01 11:48:28
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
Masz kartę video służącą tylko do przechwytywania obrazu i dźwięku.
To juz wiem :-) Teraz chcialbym prosic o podpowiedz jak najtanszym kosztem osiagnac zadowalajacy efekt, tj ogladac filmy i zdjecia na TV?

Data: 2011-01-01 12:09:51
Autor: qwerty
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
UĹźytkownik "marcan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifn0q2$47o$1@news.onet.pl...
Masz kart� video s�u��c� tylko do przechwytywania obrazu i d�wi�ku.
To juz wiem :-) Teraz chcialbym prosic o podpowiedz jak najtanszym kosztem osiagnac zadowalajacy efekt, tj ogladac filmy i zdjecia na TV?

1. Konfigurując czytnik
2. Przeglądając aukcje np. allegro.

Data: 2011-01-01 12:51:43
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
1. Konfigurując czytnik.
-- - A szerzej?
2. Przeglądając aukcje np. allegro.
-- - Gdzie szukać to wiem, ale nie wiem czego. Tu prosze o pomoc. Jakąś starą używaną kartę graficzna? Jaką? Na co zwrócić uwagę, co pomijać?

Data: 2011-01-01 12:26:32
Autor: G Nowak
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
"marcan" <marcan_akwa@op.pl> wrote in message
1. Konfigurując czytnik.
-- - A szerzej?

http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

2. Przeglądając aukcje np. allegro.
-- - Gdzie szukać to wiem, ale nie wiem czego. Tu prosze o pomoc. Jakąś
starą  używaną kartę graficzna? Jaką? Na co zwrócić uwagę, co pomijać?

Czlowieku robisz sobie noworoczne jaja? Zwroc uwage na zlacze PCI-e oraz wyjscie S-Video.

Data: 2011-01-01 14:11:46
Autor: Jacek
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
Na Allegro nie ma przyciskow PCI i SVideo;)

Data: 2011-01-01 19:02:55
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
Na Allegro nie ma przyciskow PCI i SVideo;)
Bałdzo twórcze

Data: 2011-01-01 19:02:33
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
Czlowieku robisz sobie noworoczne jaja? Zwroc uwage na zlacze PCI-e oraz wyjscie S-Video.
Czlowieku, wyluzuj. Ja Cie nie przepytuje ze znajomosci tematow na ktorych ja sie znam, wiec albo podziel sie wiedza z laikiem, albo ... podziel sie wiedza z laikiem ;-)

Data: 2011-01-01 15:42:10
Autor: GLaF
Dnia Sat, 1 Jan 2011 12:51:43 +0100, marcan napisał(a):

Gdzie szukać to wiem, ale nie wiem czego. Tu prosze o pomoc. Jakąś starą używaną kartę graficzna? Jaką? Na co zwrócić uwagę, co pomijać?

Można też kupić konwerter vga->tv. Są też przejściówki, ale nie działają ze
wszystkimi kartami.
--
GLaF

Data: 2011-01-01 19:03:34
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
Można też kupić konwerter vga->tv. Są też przejściówki, ale nie działają ze
wszystkimi kartami.
No! To teraz wiem już wszystko.... tzn nic wiecej niz na poczatku.

Data: 2011-01-01 18:25:12
Autor: Leszek K.
Dnia Sat, 1 Jan 2011 19:03:34 +0100, marcan napisał(a):

Można też kupić konwerter vga->tv. Są też przejściówki, ale nie działają ze
wszystkimi kartami.
No! To teraz wiem już wszystko.... tzn nic wiecej niz na poczatku.

Najpierw zaglądasz do specyfikacji swojej płyty głównej lub odkręcasz
blachę i patrzysz jakie masz złącze pod grafikę. Następnie wpisujesz w
wyszukiwarkę allegro "agp s-video", "pci-e s-video" lub w ostateczności
"pci s-video" już masz spis wszystkich kart, które Ci podejdą. --

Data: 2011-01-01 22:55:37
Autor: GLaF
[...]

W wyszukiwarce Allegro wpisujesz "konwerter vga tv", pojawi się strona:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=konwerter+vga+tv
Masz tam całą masę przejściówek od jednego sprzedawcy za 42 zł (uwaga:
oczojebna strona aukcji, niebezpieczna zwłaszcza dla epileptyków!), które
prawdopodobnie nie będą współgrały z Twoją kartą graficzną.
Jest też parę konwerterów (na dziś 2 rodzaje). Różnią się głównie
maksymalną obsługiwaną rozdzielczością, ma ona znaczenie tylko jeśli chcesz
mieć na stałe podłączony konwerter do komputera.
Tu masz link do instrukcji jednego z nich:
http://sklepwideo.pl/pdf/Grand_HAND_VIEW_III_PL.pdf

--
GLaF

Data: 2011-01-02 08:24:36
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
"GLaF" napisał w wiadomości
(...)> Masz tam całą masę przejściówek (...) które
prawdopodobnie nie będą współgrały z Twoją kartą graficzną.
-- - Czyli mam je brać pod uwagę jedynie po zakupie"nowej karty"?
Jest też parę konwerterów (na dziś 2 rodzaje). (...)
-- - Tak samo jw.?

Data: 2011-01-02 21:41:03
Autor: GLaF
Dnia Sun, 2 Jan 2011 08:24:36 +0100, marcan napisał(a):

"GLaF" napisał w wiadomości
(...)> Masz tam całą masę przejściówek (...) które
prawdopodobnie nie będą współgrały z Twoją kartą graficzną.
-- - Czyli mam je brać pod uwagę jedynie po zakupie"nowej karty"?

- Konwerter nie współpracuje z niektórymi kartami graficznymi,
zintegrowanymi z płytą główną komputera !!! Jeśli nie jesteś pewien czy będzie on działał z Twoją kartą, zadaj pytanie
sprzedającemu na e-maila!!!

Brak zadania pytania sprzedającemu oznacza że jesteś pewien "na własną odpowiedzialność" że Twoja karta graficzna będzie działać z
dołączonym programem!!!

W przypadku zakupu na "własna odpowiedzialność" bez zadania pytania i braku
możliwości skonfigurowania karty zwrotów nie przyjmuje!!!

Powyższa informacja dotyczy wszystkich klientów!!!

Jest też parę konwerterów (na dziś 2 rodzaje). (...)
-- - Tak samo jw.?

UWAGA na tańsze konwertery na kablu Euro, popularne na allegro. Zbudowane
za kilka złotych, na podstawie schematów, które można znaleźć w Internecie.
Nie zadziałają one z wieloma nowymi laptopami / kartami graficznymi.
Wymagają one skomplikowanej konfiguracji, oraz odświeżania obrazu na
poziomie 50Hz - nie do ustawienia na niektórych nowszych laptopach i
kartach graficznych.
TUTAJ kupujesz urządzenie w 100% plug&play, które zadziała z każdym
sprzętem.

To cytaty ze stron aukcji.

--
GLaF

Data: 2011-01-09 14:23:38
Autor: maX

Użytkownik "marcan" <marcan_akwa@op.pl> napisał w wiadomości news:ifn0q2$47o$1news.onet.pl...
Masz kartę video służącą tylko do przechwytywania obrazu i dźwięku.
To juz wiem :-) Teraz chcialbym prosic o podpowiedz jak najtanszym kosztem osiagnac zadowalajacy efekt, tj ogladac filmy i zdjecia na TV?

G965 ma PCI-E wiec kup jakiegoś Geforce 6200/6500 z S-Video. Tylko w aukcji patrz czy sa kable, bo one ze soba nie bardzo były kompatybilne. Np. Gigabyte dodawał specjalną kostkę którą łączyło sie z kartą graficzną, a dopiero z tej kostki były wyjścia Composite, S-Video albo Component (więc bez tej kostki ani rusz).

Data: 2011-01-01 21:56:01
Autor: Piotr Rezmer
marcan pisze:
Er... Czy tu nie brakuje zdjecia karty graficznej (najlepiej takowej z
wyjsciem S-Video)? ;)

Tu jest foto ca�o�ci p�yty z ty�u:
http://img713.imageshack.us/f/komputerc.jpg/

Aktualnie, w tym komputerku nie masz wyjścia TV-OUT (na gnieżdzie S-VIDEO). Tak jak koledzy napisali, możesz dodać do komputera dodatkową kartę graficzną wyposażoną w takie łącze.
Istnieje również szansa, że zintegrowana karta graficzna którą posiadasz ma również możliwość podłączenia "śledzia z gniazdami VIDEO". Ja np. miałem tak na płycie FoxConn z chipsetem GF6150. Do płyty głównej dołączony był śledź z 3 gniazdami CINCH.
Sprawdź jaki masz model płyty głównej i zobacz na stronie producenta, czy jest możliwość podłączenia śledzia.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-01-02 08:21:47
Autor: marcan
jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
"Piotr Rezmer"  napisał
[...]

dzięki za konkretną odpowiedź

jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/