jak podpiąc matryce laptopa do peceta...

Data: 2010-12-21 13:42:12
Autor: BETON
jak podpiąc matryce laptopa do peceta...
Czy istnieje urządzenie które moge podpiąć pod karte grafiki, a z drugiej strony sama matryce od notebooka (40pin taśma) + zas. inwertera.
W tej chwili mam  laptopa rozkreconego i tam sobie sprawdzam inne matryce ale takie urzadzenie pod PC-ta było by wygodniejszym rozwiązaniem.

Data: 2010-12-21 14:24:36
Autor: VSS
jak podpiąc matryce laptopa do peceta...
W wiadomości:ieq7ar$9ml$1@inews.gazeta.pl,
BETON <brak@mejla.pl> nastukał:
[...]

nie ma ( w sensownej cenie), widziałem w necie roziązania tego problemu ale ilośc elektroniki i skomplikowanie układu przerastało nawet najbardziej wytrwałych i zdesperowanych.

--
VSS

Data: 2010-12-29 23:24:15
Autor: Pszemol
"VSS" <vss@gazeta.pl> wrote in message news:ieq9qn$iau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chwila, a monitor LCD?

jak podpiąc matryce laptopa do peceta...