jak policzyc oprocentowanie i zysk ?gdy...

Data: 2009-09-15 18:21:55
Autor: zlotowinfo
jak policzyc oprocentowanie i zysk ?gdy...
Użytkownik "henk" <henkf1@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:h8odgs$elg$1opal.icpnet.pl...
Witam
Chcalbym sie dowiedziec jak mam policzyc na biezaco "procenty"w takim wypadku:
Ktos mi pozycza 100zł ale nie na rok, a na jeden miesiac.
Chcialbym policzyc ile musze mu dodac do tych 100zł oprocentowania ?

widać potrzebowałeś pilnie kasy, on ci pomógł, oddaj mu co ci dał, postaw piwo, myślę że będzie zadowolony

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-15 21:58:44
Autor: mx
[OT] Re: jak policzyc oprocentowanie i zysk ?gdy...
http://zvoip.prv.pl - tanie voipowanie
Może czas abyś skasował Halo Świat z zestawienia voip. U nich nawet zarejestrować się nie można, nie mówiąc o telefonowaniu.

jak policzyc oprocentowanie i zysk ?gdy...