jak powiązać BGŻ Optimę z BlueCash-em?

Data: 2012-11-04 11:22:07
Autor: Sebastian
jak powiązać BGŻ Optimę z BlueCash-em?
wnerwia mnie ten "rachunek powiązany" w innym banku.

czy da sie to jakoś obejść? np. ustanowić 20 różnych rachunków
powiązanych? albo jeden ale należący do BlueCash?

Data: 2012-11-04 19:40:39
Autor: xbartx
Dnia Sun, 04 Nov 2012 11:22:07 -0800, Sebastian napisał(a):

wnerwia mnie ten "rachunek powiązany" w innym banku.

czy da sie to jakoś obejść? np. ustanowić 20 różnych rachunków
powiązanych? albo jeden ale należący do BlueCash?

A nie lepiej ustawić sobie powiązany do Synka (o ile oczywiście masz) - tam masz 10 przelewów BC miesięcznie darmowych.

--
xbartx

Data: 2012-11-04 12:09:44
Autor: Sebastian
jak powiązać BGŻ Optimę z BlueCash-em?
A nie lepiej ustawić sobie powiązany do Synka (o ile oczywiście masz) tam masz 10 przelewów BC miesięcznie darmowych.

już to zrobiłem na samym początku! Ale boli mnie czas oczekiwania na przepłynięcie kasy z BGŻO do Synca. I to chciałbym usprawnić.

Data: 2012-11-04 20:15:40
Autor: xbartx
Dnia Sun, 04 Nov 2012 12:09:44 -0800, Sebastian napisał(a):

już to zrobiłem na samym początku! Ale boli mnie czas oczekiwania na
przepłynięcie kasy z BGŻO do Synca.
I to chciałbym usprawnić.

Bardziej już chyba się nie da. No chyba, żeby mieć konto w BGŻ i wtedy. Ja tam niestety nie mam więc się nie wypowiem ale pełno na grupie jest amatorów orzechów od Baśki, więc może coś powiedzą ;)

--
xbartx

Data: 2012-11-04 21:23:50
Autor: [sas]
W dniu 04.11.2012 o 21:15 xbartx <bart@hashzero.net> pisze:

[...]

To chyba nic nie da, jeśli chodzi o sesje wychodzące, bo:
- sesje wychodzące z Banku BGŻOptima do BGŻ są realizowane zgodnie z  sesjami wychodzącymi,
Przy okazji:
- sesje przychodzące w przypadku przelewów z BGŻ do BGŻOptima są  księgowane co 15 minut od godz. 8.30 do 18:00.
[sas]

Data: 2012-11-05 01:45:23
Autor: Sebastian
jak powiązać BGŻ Optimę z BlueCash-em?
To chyba nic nie da, jeśli chodzi o sesje wychodzące, bo:
- sesje wychodzące z Banku BGŻOptima do BGŻ są realizowane zgodnie z sesjami wychodzącymi,

poważnie?

Data: 2012-11-05 10:51:37
Autor: Kamil Jońca
Sebastian <komandytowa@gg.pl> writes:

To chyba nic nie da, jeśli chodzi o sesje wychodzące, bo:
- sesje wychodzące z Banku BGŻOptima do BGŻ są realizowane zgodnie z sesjami wychodzącymi,

poważnie?

A dlaczego Cię to tak dziwi? Jeszcze nie tak dawno (rok czy 2) przelewy mBank<->Multibank<->duże BRE również były obrabiane w terminach
eliksiru.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
"Of course power tools and alcohol don't mix.  Everyone knows power tools aren't

Data: 2012-11-05 02:24:35
Autor: Sebastian
> [...]

A dlaczego Cię to tak dziwi? Jeszcze nie tak dawno (rok czy 2) przelewy mBank<->Multibank<->duże BRE również były obrabiane w terminach eliksiru.

dlatego że jest to wyjątek od ogólnopolskiej zasady księgowania przelewów wewnętrznych na bieżąco

Data: 2012-11-05 11:33:06
Autor: Kamil Jońca
> [...]

dlatego że jest to wyjątek od ogólnopolskiej zasady księgowania przelewów wewnętrznych na bieżąco

A to się zdziwią w ing, bzwbk, czy dbpbc ... [1]
KJ

[1] czy tam już "na bieżąco" księgują w weekendy?
--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Contains no artificial colors or ingredients.

Data: 2012-11-05 12:04:08
Autor: W
jak powiązać BGŻ Optimę z BlueCash-em?
Kamil Jońca wystukał, co następuje:

[...]

Funkcjonuje coś takiego jak powiększenie salda, ale środki i tak są zaksięgowane po weekendzie bodajże

jak powiązać BGŻ Optimę z BlueCash-em?