jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...

Data: 2011-10-07 16:37:38
Autor: Big Jack
jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...
W wiadomości
*Albercik* napisał(-a):

Jakiś czas temu zobaczyłem uszkodzone wygłuszenie pod maską samochodu,
było to małe uszkodzenie, olałem sprawę. Dziś otwieram maskę, a tam na
silniku i w okolicy świeże ślady błota(padało w nocy) - coś z brudnymi
łapami łaziło pod maską.

Podpowiedzcie, czy to co oferują na necie jako odstraszacz
ultradźwiękowy, to zdaje egzamin? Ewentualnie komu się skutecznie
udało pozbyć takiego lokatora i w jaki sposób? Jakieś zapachy może?

Wiem że temat wałkowany, ale może jakaś nowa skuteczna metoda się
pojawiła ostatnio? Nie chce eksperymentować, a raz na zawsze pozbyć
się problemu.

Gdzieś (Angora?) niedawno czytałem, że dobrze się sprawdzają kostki do WC zawieszone pod maską. Im tańsza i cuchnąca taka kostka, tym lepiej zdaje egzamin.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...