jak prać dywan wełniany?

Data: 2010-01-26 09:44:06
Autor: wolim
jak prać dywan wełniany?
Karcher Puzzi + środek do prania ekstrakcyjnego Karcher RM60.

Zleć to firmie piorącej dywany lub wypożycz urządzenie i zrób sam. Wypożyczysz np. w Komforcie.

Pzdry,
/\/\\/\/

Data: 2010-01-26 01:02:35
Autor: maniek
jak prać dywan wełniany?
On 26 Sty, 09:44, "wolim" <n...@tutaj.pisz> wrote:
[...]

A jak wyglądają ceny wypozyczenia takiego urządzenia?

Data: 2010-01-26 10:26:05
Autor: wolim
jak prać dywan wełniany?

Użytkownik "maniek" <manix-76@o2.pl> napisał

A jak wyglądają ceny wypozyczenia takiego urządzenia?

ZTCP kilkadziesiąt złotych za dobę.
Kilogram proszku, o którm pisałem, to ok. 35 zł.
Wystarczy na 50-100 m2

Pzdry,
MW

Data: 2010-01-26 10:12:41
Autor: Krzychu
jak prać dywan wełniany?
wolim pisze:
Karcher Puzzi + środek do prania ekstrakcyjnego Karcher RM60.

Zleć to firmie piorącej dywany lub wypożycz urządzenie i zrób sam. Wypożyczysz np. w Komforcie.

Karcher nie ma w ofercie czegoś takiego jak RM60. Jak masz na myśli RM760 to jest to środek uniwersalny do tapicerek i wykładzin tekstylnych. Nie jest dedykowany do wełny.

Ktoś kto nie prał nigdy dywanu wełnianego ekstraktorem - przy pomocy Puzzi z dużym prawdopodobieństwem zrobi mu krzywdę. Puzzi słabo odciąga wodę i ma małe cisnienie natrysku

Pozdrawiam
Krzychu

Data: 2010-01-26 10:23:38
Autor: wolim
jak prać dywan wełniany?

Użytkownik "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> napisał

Karcher nie ma w ofercie czegoś takiego jak RM60. Jak masz na myśli RM760 to jest to środek uniwersalny do tapicerek i wykładzin tekstylnych. Nie jest dedykowany do wełny.

Oczywiście, literówka. Prawda, jest uniwersalny, ale spokojnie radzi sobie z wełnianymi dywanami. Większą wagę przykładałbym tu raczej do temperatury wody.

Ktoś kto nie prał nigdy dywanu wełnianego ekstraktorem - przy pomocy Puzzi z dużym prawdopodobieństwem zrobi mu krzywdę. Puzzi słabo odciąga wodę i ma małe cisnienie natrysku

Nie przesadzaj. Uzywam od kilku ładnych lat i prałem już tym chyba wszystko. Jak się pierze z głową, to nic się dywanowi nie zrobi. Prać w jednym przebiegu, bez namaczania (przemaczania) i musi być dobrze.

Data: 2010-01-26 11:03:50
Autor: Krzychu
jak prać dywan wełniany?
wolim pisze:
[...]

Raczej "dywany sobie z nim radzą" w sensie wytrzymują. Zależy jaki dywan. W każdym razie test stabilności kolorów jest w tym wypadku nieodzowny.

Nie przesadzaj. Uzywam od kilku ładnych lat i prałem już tym chyba wszystko. Jak się pierze z głową, to nic się dywanowi nie zrobi. Prać w jednym przebiegu, bez namaczania (przemaczania) i musi być dobrze.

No właśnie - masz jakieś doświadczenie. Pranie "od pierwszego strzału" dywanu wełnianego przez kogoś bez doświadczenia to spore ryzyko. Ale to wybór właściciela.

A to czy da się doprać dywan w jednym przebiegu - zależy od stopnia zabrudzenia.

Pozdrawiam
Krzychu

Data: 2010-01-26 11:42:13
Autor: Prawusek
jak prać dywan wełniany?
"Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> wrote in message
wolim pisze:
> [...]

właściciela.

A to czy da się doprać dywan w jednym przebiegu - zależy od stopnia

    Można prać w Carpet Shampoo Amwaya - specjalna szczotka - aplikator
zawiera pojemnik na roztwór roboczy, gdyż sam środek jest koncentratem. W
szczotce podczas prania powstaje piana - którą pozostawia się do
wyschniecia, a więc ilość wody użytej jest minimalna. Pozostawia się tę
pianę do wyschnięcia i odkurzana koniec - działanie super. W/w szampon można
używać i do tapicerki, także samochodowej, jest mały aplikator do takich
celów w postaci szczoteczki nakręconaj na plastikową butelkę, która jest
zbiornikiem roztwqoru roboczego.

jak prać dywan wełniany?