jak produkują dwukolorowe skody?

Data: 2010-01-05 22:09:41
Autor: rv
jak produkują dwukolorowe skody?
Interesuje mnie jak wygląda produkcja takiej skody
fabii (fabia2) która ma biały dach,
a kolor nadwozia inny niz biały.

Czy to mozliwe zeby to białe domalowywali poza wanną lakierniczą,
kładąc go na powłokę kolorową?

Data: 2010-01-05 22:19:54
Autor: me-how
rv pisze:
  > Czy to mozliwe zeby to białe domalowywali poza wanną lakierniczą,
kładąc go na powłokę kolorową?

a samochody w wannie malują?
jak tak, to pewnie najpierw w bialej, a później w innym kolorze zanurzają tak żeby tylko dach wystawał :)

em.

Data: 2010-01-05 22:39:57
Autor: MadMan
jak produkują dwukolorowe skody?
Dnia Tue, 5 Jan 2010 22:09:41 +0100, rv napisał(a):

Czy to mozliwe zeby to biaÂłe domalowywali poza wannÂą lakierniczÂą,
kÂładÂąc go na powÂłokĂŞ kolorowÂą?

Nie wiem jak Skody, ale Fiatów w wannie się nie maluje. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-05 22:43:07
Autor: Senipla
rv pisze:
[...]

Normanie najpierw malowany jest kolor później maskowany samochód jedzie na malowane dachu.

Data: 2010-01-05 22:45:33
Autor: Borys Pogoreło
jak produkują dwukolorowe skody?
Dnia Tue, 5 Jan 2010 22:09:41 +0100, rv napisał(a):

Czy to mozliwe zeby to białe domalowywali poza wanną lakierniczą,
kładąc go na powłokę kolorową?

 Wygooglaj sobie Golf/Polo "Harlequin" to dopiero będziesz miał zagwozdkę
:)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-01-05 23:18:24
Autor: rv
[...]

Pamietam tego z ulicy..zawsze myślałem ze to powypadek tak poskładany.

Data: 2010-01-06 00:42:57
Autor: J_K_K

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Made in Poland to było Seicento Brush.

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-06 00:47:36
Autor: 085
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hi0h88$gls$1news.interia.pl...

Pamietam tego z ulicy..zawsze myślałem ze to powypadek tak poskładany.
Made in Poland to było Seicento Brush.

Mazdy 121 tez wychodzily "kororowe" ;]

p, zul

Data: 2010-01-06 12:15:30