jak przechować auto przez zime

Data: 2014-10-21 21:11:46
Autor: tᴏ
jak przechować auto przez zime
megrimsES wrote:

Czy podłączyć impulsową ładowarkę do aku na podtrzymanie? Czy raz w
tygodniu odpalić go i wyjechać 200m na zewnątrz? Czy opony się
odkształcą?

Kup coś co podtrzyma napięcie w aku, resztę olej.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-10-21 21:47:05
Autor: masti
tᴏ wrote:

megrimsES wrote:

Czy podłączyć impulsową ładowarkę do aku na podtrzymanie? Czy raz w
tygodniu odpalić go i wyjechać 200m na zewnątrz? Czy opony się
odkształcą?

Kup coś co podtrzyma napięcie w aku, resztę olej.

ale mineralny czy full sytetyk?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-21 23:14:28
Autor: tᴏ
masti wrote:

ale mineralny czy full sytetyk?

Tylko chujawski z pierwszego tłoczenia!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-10-22 00:28:53
Autor: Aleksander
jak przechować auto przez zime
Kup coś co podtrzyma napięcie w aku, resztę olej.

ale mineralny czy full sytetyk?

mocz ? :P ;)

jak przechować auto przez zime