jak przechowywac camelbagi

Data: 2011-05-25 15:10:22
Autor: bans
jak przechowywac camelbagi
W dniu 2011-05-25 15:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Jak przechowywujecie camelbagi/worki na wode?
Zamkniete? Otwarte?

Otwarty. Myję, wywracam na lewa stronę i suszę. A potem sobie w szafce czeka na następny wyjazd.

Jak zamkniete to sie pewnie zasmierdna. Jak otwarte, to tez...

Nic mi nie zaśmierdło a bukłak Source mam od lat.
Może to przez to, że tylko wodę tam wlewam, czasem z odrobiną cytryny.

--
bans

Data: 2011-05-25 15:35:19
Autor: Titus Atomicus
In article <irivkj$ltu$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

> Zamkniete? Otwarte?

Otwarty. Myję, wywracam na lewa stronę i suszę. A potem sobie w szafce czeka na następny wyjazd.

Ale to jest w zasadzie worek.
MSR
Nie da sie wywrocic na lewa strone.

> Jak zamkniete to sie pewnie zasmierdna. Jak otwarte, to tez...

Nic mi nie zaśmierdło a bukłak Source mam od lat.
Może to przez to, że tylko wodę tam wlewam, czasem z odrobiną cytryny.

hm, ja zauwazylem ze na wewnetrznej powierzchni mam jakis osad. Dosc miekki, ale mechanicznie tego nie usune bo nie mam dostepu...

TA

Data: 2011-05-25 17:20:35
Autor: Wojciech Wierba
W dniu 2011-05-25 15:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

MSR
Nie da sie wywrocic na lewa strone.

Trzeba mieć taki przyrząd:
http://www.globetrotter.de/de/shop/detail.php?mod_nr=111326&GTID=8712da48a27172f1970e8095355004e5a31

Ja takie cos zmajstrowałem z drutów od parasola (dużego, składanego jednoczęściowo).
Wygiałem 6 drutów parasolowych w pałąki, złożyłem odpowiednio "do kupy",
Okręciłem oba łaczenia drutem miedzianym fi = 1.5 mm i zalutowałem 'na kwasie' (drut parasolowy bardzo źle sie lutuje). Opiłowałem końcówki
i założyłem na nie kawałki koszulki termokurczliwej.
Koniecznie dowiązać sznureczek, najlepiej przed obkurczeniem koszulki.
Raz mi taki 'rozprężacz' wpadł całkiem do worka (czarnego) i wcale nie było go łatwo wyciągnąć bez sznureczka.
Tak suszę kanistry - worki 20 litrowe.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-05-25 18:55:22
Autor: Przemek

Użytkownik "Wojciech Wierba" <wierba@mail.desy.de> napisał w wiadomości news:irj6o4$nks$1it-news01.desy.de...
[...]

[...]

Pozdrawiam
Wojtek

He, he , jedyne 9,90 Euro

pozdr
przemek

Data: 2011-05-27 12:48:51
Autor: Titus Atomicus
jak przechowywac camelbagi
In article <irj6o4$nks$1@it-news01.desy.de>,
 Wojciech Wierba <wierba@mail.desy.de> wrote:

> [...]

2f1970e8095355004e5a31

Ja takie cos zmajstrowałem z drutów od parasola (dużego, składanego jednoczęściowo).
Ojej, Pan Inzynier to calkiem jak Adam Slodowy albo moj sp Ojciec.
:-(

TA

Data: 2011-05-27 13:18:37
Autor: Wojciech Wierba
W dniu 2011-05-27 12:48, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ojej, Pan Inzynier to calkiem jak Adam Slodowy

Bo się wychowałem na "Zrób to sam" :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-05-26 07:58:50
Autor: bans
jak przechowywac camelbagi
W dniu 2011-05-25 15:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ale to jest w zasadzie worek.
MSR
Nie da sie wywrocic na lewa strone.
[ciach]
mechanicznie tego nie usune bo nie mam dostepu...

I to był właśnie powód, że zdecydowałem się na Source.

--
bans

jak przechowywac camelbagi