jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?

Data: 2010-03-09 00:39:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> 3461.000002cd.4b8f8dc2@newsgate.onet.pl

oczywiście, nie licząc się z kosztami, bo po co?
przecież pieniądze na "wyeliminowanie luki" wyłożyłby\
bank, a nie ojciec Dyrektor...

Nie, nie bank. My wyłożymy. :)

IMO mBank za szybko oddał Rydzykowi pieniądze. IMO należało sprawę
skierować do rozpatrzenia, którego by dokonali prawnicy -- na przykład
sędziowie. Do tego czasu mBank by odbijał przelewy i zwróciłby już
przelane, lecz nie pobrane pieniądze. Pozostałby problem (zapewne
największy) wpłat pocztowych, na których by nie było danych nadawców :)
oraz tych wpłat, które oszust zdążył już pobrać ze swego konta -- IMO
tych ostatnich nie było. (IMO fakt powstania oszustwa został wykryty
na samym początku swego istnienia, gdyż pracownicy banków i poczt znają
na pamięć :) numer Rydzyka a przelewów automagiczych raczej na to konto
nie poszło wiele)

Prawnicy by zostali opłaceni z tego, co zgromadzono na rachunku
bez możliwości znalezienia ww. nadawców. :)

I wówczas Rydzyk by zajął się tym, czym powinien, a nie demolowaniem
systemu bankowego.

Ponieważ mBank uznał Rydzyka za wyrocznię -- Rydzyk poszedł za ciosem, :)
czyli zatroszczył się o swoje interesy. :) (IMO Rydzyk słusznie uczynił!)

-=-

Tak swoją drogą... Czy nie należałoby wprowadzić jakiegoś podatku bankowego
płaconego na rzecz Rydzyka? Powiedzmy pół procentu od każdego ,,zewnętrznego''
przelewu... ;) Toż Rydzyk czyni dobro, więc powinniśmy mu pomagać. ;)

Data: 2010-03-09 00:49:15
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
[...]

myślę że nie należy podsuwać takich pomysłów pani dr Gabrieli Masłowskiej
bo my tu sobie śmichy chichy a ona napisze sobie jakieś poprawki do ustawy
prawo bankowe i całkiem poważnie będziemy płacić. :P --

Data: 2010-03-10 15:39:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 3461.00000528.4b958cfb@newsgate.onet.pl

> [...]

bo my tu sobie śmichy chichy a ona napisze sobie jakieś poprawki do ustawy
prawo bankowe i całkiem poważnie będziemy płacić. :P

Będziecie!!! Jeśli nie przestaniecie sobie nawzajem :) skakać do oczu -- będziecie. :)
A Rydzyk będzie się śmiał. :) (kto się śmieli -- ten korzysta!)

 -- szkoły prywatne należy dofinansowywać, gdyż odciążają szkolnictwo państwowe

Idźmy za ciosem...

 -- piekarnie prywatne należy dofinansowywać, gdyż odciążają piekarnictwo państwowe

Czy ja mam na oku jakąś piekarenkę? :) Nie mam, ale ponoć jakaś piekarenka
(czy może jej mama) miała na oku mnie. :) Kto wie -- może kiedyś się przyda
takie posunięcie i będę mógł mówić -- od dawna twierdzę, że piekarnie prywatne
należy dofinansowywać. :)

W normalnym społeczeństwie ludzie płacą podatki!!! Na wojsko, na policję, na
inne CELE WSPÓLNE!!! A u nas podatki są jak danina płacona na Królową Balu
lub na Miss Polonia!!! Królowa zbiera i wydaje jak swoje własne!!! Trzeba
obudzić świadomość ludzką! Podatki płacimy, aby utrzymać Państwo, które
OPIEKUJE SIĘ narodem (ludźmi) czyli dba o jakąś integrację tegoż narodu
(na przykład o język) oraz o bezpieczeństwo tegoż narodu, zamieszkującego dany kraj. :)

To nie są pieniądze prywatne ekipy, która w wyborach zdobyła władzę. :)
To są nadal wspólne pieniądze. :)

I podatki płacić należy nie OD czegoś (na przykład od przelewania pieniędzy)
ale na COŚ, na przykład na obronę kraju przed zagrożeniami zewnętrznymi lub
wewnętrznymi. :) (o czym wspominał w swoim przemówieniu Wojciech Jaruzelski,
gdy wprowadzał stan wojenny, celem czego miała być walka z wrogiem wewnętrznym,
jakim był związek zawodowy Solidarność)

Podatki płacimy na jakiś cel. Bogatsi mają więcej do stracenia w razie wojny
(na przykład z bolszewizmem czy faszyzmem) dlatego powinni płacić więcej niż
biedni, którzy mają mniej do stracenia. :) Patrioci powinni też płacić więcej
od niezaangażowanych -- stąd Fiskus (z jego urzędasami) powinien pobłażliwie
patrzeć na tych, którzy nie chcą płacić uczciwie_aż_do_bólu czy wręcz nadgorliwie. :)
Na takich, którzy ,,lekko'' obchodzą prawo, Fiskus ma inne (nierestrykcyjne)
metody -- zwykle typu ,,jak Kuba państwu, tak państwo Kubie''. :) Dobrym tego
przykładem jest rozróżnianie ,,konsumenta'' od ,,firmowego kupca''. Tym
pierwszym opiekuje się rzecznik konsumenta oraz inspekcja handlowa (ta
ostatnia niestety tylko w marzeniach konsumenckich) a firmowy jest zdany
na ,,łaskę ogólną'' -- w razie potrzeby ma iść do sądu, gdzie oczywiście
państwowy urzędas niezależny, zwany sędzią, rozstrzyga spór. :)

Innymi słowy -- nikt zdrowy na umyśle nie wprowadzi ,,podatku od przelewu''. :)
Jeden przelewa dużo/często, bo ma mało i chce jak najwięcej zarobić na odsetkach,
drugi przelewa dużo/często, bo ma duże wydatki. Szybko bogaci zrezygnowaliby
z przelewania i zajęliby się obrotem surowcowym -- Fiskus nie tylko nie
zarobiłby na tym, ale by stracił...

Podatki trzeba zbierać NA CELE -- jasne, wskazane w sposób oczywisty.
Należy je zbierać w sposób oczywisty i prosty. :):):):)
Należy więcej pobierać od bogatych niż od biednych. :)

Gdyby ktoś wprowadził ,,podatek od przelewu zewnętrznego'' wykazałby się
mądrością ciekawszą niż minister Marek Belka swoimi zaokragleniami. :)

BTW belkowego... Zniesienie tego podatku zmniejsza %% od kredytów, a więc
obniża cenę pieniądza. :) Zatem ożywia gospodarkę. :) Czyż w dobie kryzysu
nie należ dążyć do ożywiania gospodarki? Czyż ożywienia nie uzyskuje się
poprzez obniżenie kosztu pozyskania kredytu? :)

Wszystkie banki zrezygnują :) z płacenia belkowego, więc konkurencyjność minie.
Szybko te banki zaczną obniżać (o 0.25%, ale jednak!) %% swoich (udzielanych
przez siebie) kredytów... Obniżenie kosztu kredytu (decyzjami z NBP rodem)
mogłoby jeszcze mocniej zachęcić ludzi do inwestowania. :) Oczywiście
najlepszym ożywiaczem jest stabilizacja gospodarcza, ale o tej nie
warto rozmyślać. :) Zwłaszcza wtedy nie warto o niej marzyć, gdy ludziska
uważają, że podatki należy płacić nie NA JAKIŚ (ŚCIĆLE OKREŚLONY) CEL,
ale OD WSZYSTKIEGO, CO SIĘ PORUSZA. :)

Postscriptum... Dobrze, że mi przypomniałeś!! Dziś jeszcze nie ćpałem!!
                Idę więc poćpać!!! Nawet mam fotki narkotyku, który ćpam!!!
Wygląda jak mąka czy cukier puder, ale jest regularny (widać pod lupą)
i malutki/drobniutki. :) Należy go wdychać. :) Efekty są (korzystając
ze słownictwa PWN) zajebiste!!! Na szczęście nie trzeba tego ćpać co
12 godzin, choć farmaceuci piszą, że trzeba ćpać o stałej porze...
Do leków ćpalnych (wziewnych) mam jeszcze leki na głowę -- coś na
kształt psychoterapii, to znaczy w spraju. ;) Sprajuje się w nos
i pomaga!!! Słowo!!! Terapia droga, nie nie jest refundowana przez
NFZ, ale zatoki oboczne nosa (czy jak im tam) czyści skutecznie!!!

Data: 2010-03-10 16:02:38
Autor: Valdi
jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hn8b0h$abh$1inews.gazeta.pl

Idźmy za ciosem...
 -- piekarnie prywatne należy dofinansowywać, gdyż odciążają piekarnictwo
państwowe

w Polsce są państwowe piekarnie?

Data: 2010-03-10 19:00:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?

"Valdi" hn8akt$u4v$1@news.interia.pl

w Polsce są państwowe piekarnie?

Nie wiem, ale jeśli nawet nie ma, to tylko dlatego, że je prywatne odciążyły. ;)

Innymi słowy prywatne piekarnie nie tylko powinny dostać dofinansowanie,
ale i odsetki, gdyż dostają ;) to dofinansowanie z opóźnieniem -- tyle
już lat odciążają, i to skutecznie, skoro państwowych piekarni już nie
ma, a dofinansowania dotąd nie otrzymywały...

To prywatnym uczelniom należy zabrać dofinansowanie, skoro nie odciążyły
do końca państwowych!!! Udają tylko odciążanie, ale nie odciążają!!

-=-

Należy też zrezygnować z kolei, które przynoszą państwu straty. :)
(a przynoszą, bo muszą płacić wysokie podatki od nieruchomości)

-=-

Albo inaczej -- jeśli zlikwidujemy wszystkie szkoły państwowe,
prywatnym nie będziemy musieli dokładać? :)

-=-

I jeszcze inaczej -- diabli wiedzą, czy nie ma państwowych piekarni
w Polsce, bo ponoć sporo polskiego majątku państwowego sprzedano
państwowym firmom zagranicznym... :)

-=-

Tak czy siak -- proponuję społeczny :) nadzór nad pieniędzmi wydawanym
ze wspólnego/państwowego garnuszka. :)

Data: 2010-03-11 15:13:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

No i wykrakało się... Na razie likwidowany jest spread...

  https://www.walutomat.pl/about.php

Wprawdzie jest zarezerwowana możliwość pobierania stałych opłat,
ale z obiecankami tak zwykle bywa. Pewnie tylko po to obiecują,
żeby ludzie nie bali się -- jak ludziska widzą coś za darmo, to
zaraz uciekają... ;)

Słyszałem też o tym, że mają zrównać euro z dolarem i wprowadzić
na całym świecie jednolitą walutę -- aby dobić kantory, a tym
samym powiększyć bezrobocie. W ubiegłym roku ponoć w Polsce
pracę straciło tylko 419 tysięcy ludzi.

jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?