jak przerobić i zarejstrowac anglika?

Data: 2009-09-27 18:02:30
Autor: Jacek
jak przerobić i zarejstrowac anglika?
hej,
mam taką sytuacje, wypowiem sie w imieniu kolegi.
Posada 2 vw-golfy 3gen, jeden nasz, poniemiecki z silnikiem 1.4 a drugi GTI z Angli.
Z swoimi zdolnościami manualnymi i niewielką pomocą z zewnątrz chce poskładać z tych dwóch jednego, gti na polskie drogi.
Jakie badania, ew. dokumenty potrzebuje?

--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Data: 2009-09-27 18:17:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jacek pisze:
[...]

IMHO swap wszystkiego z GTI do europejskiej budy, potem przegląd rozszerzony (ustalenie wszelkich danych do wpisu w DR) i na końcu WK i zmiana danych w DR. Chodzi o to, by jako docelowe zostało auto z VINem wskazującym na pochodzenie z DE, a nie UK.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-09-27 18:41:58
Autor: Jacek
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h9o3bc$lh3$1news.dialog.net.pl...
[...]

buda angielska jest w lepszym stanie, lepiej wyposażona niż europejska.
Dlatego w planach jest swap konsoli i sterowania do angielskiej budy.

Data: 2009-09-27 22:30:47
Autor: krz
Jacek pisze:
[...]

Migomat i robimy CTRL-C / CTRL-V fragmentów budy zawierających nr VIN :)

Data: 2009-09-27 22:46:03
Autor: Jacek
Użytkownik "krz" <aud_tekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9oi1n$53m$1inews.gazeta.pl...
[...]

czy w numerze vin jest wersja nadwozia? europejczyk to 3D, anglik 5D

Data: 2009-09-27 22:47:47
Autor: V-Tec
krz pisze:
Jacek pisze:
[...]

Chyba Crtl+X/Crtl+V ;)

W.

Data: 2009-09-27 17:12:34
Autor: qunio
V-Tec wrote:
krz pisze:
Jacek pisze:
[...]

raczej ctrl+a/ctrl+c/ctrl+v

Data: 2009-09-27 19:55:40
Autor: uciu
jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Data: 2009-09-28 10:44:37
Autor: Jan-xx
jak przerobić i zarejstrowac anglika?
moze tak:-)
http://img509.imageshack.us/img509/2883/2146c8938882ou6.jpg
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938883py0.jpg/
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938884cv1.jpg/

Ciekaw jestem, skad te zdjecia? Czy taki samochod dalo sie zarejestrowac jako LHD? Jesli nie o to chodzi, to juz lepiej zostawic sobie RHD

--
Jan-xx

Data: 2009-09-28 11:15:41
Autor: kamil

"Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> wrote in message news:h9q0ib$q2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te zdjecia sa starsze od internetu i trylion razy bylo juz wyjasniane, ze wlasciciel uzywa go do rozwozenia poczty w US. Latwiej w ten sposob siegnac do skrzynki bez wysiadania z samochodu. Zaden problem rozmontowac to w 10 minut na przeglad..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-28 15:26:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
kamil pisze:
[...]

US? United States?
A nie miałeś Ty na myśli UK? Bo z US to mi się coś nie zgadza.

Data: 2009-09-28 14:36:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 28 Sep 2009 15:26:56 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

US? United States?
A nie miałeś Ty na myśli UK? Bo z US to mi się coś nie zgadza.

tak, w US. Żeby siedzieć od strony pobocza i sięgnąć ręką do skrzynek
pocztowych bez wysiadania z auta. Też było juz pierdyliard razy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-28 16:04:58
Autor: Bydlę
Waldek Godel wrote:

> tak, w US. Żeby siedzieć od strony pobocza i sięgnąć ręką do skrzynek
> pocztowych bez wysiadania z auta.

Czy amerykańskie auta nie mają fabrycznie kierownic po lewej stronie?
Waldek Godel wrote:

> tak, w US. Żeby siedzieć od strony pobocza i sięgnąć ręką do skrzynek
> pocztowych bez wysiadania z auta.

Czyli jeździł anglikiem do pracy - OK, a ta konstrukcja była do przeglądów?
(w USA robią przeglądy?)

--
Bydlę

Data: 2009-09-28 15:11:56
Autor: kamil

"Bydlę" <bydle@bydle.com> wrote in message news:h9qfqn$sji$2cougar.axelspringer.pl...
Waldek Godel wrote:

Czyli jeździł anglikiem do pracy - OK, a ta konstrukcja była do przeglądów?
(w USA robią przeglądy?)

-- -- -- -- -- -

ZTCW przeglady sa podobne jak w kanadzie, czyli sprawdza emisje spalin i wio

Pozrawiam
Kamil

Data: 2009-09-28 15:13:46
Autor: kamil

Waldek Godel wrote:

[...]

YUP, doczytalem i wolna amerykanka. W wiekszosci stanow testuja emisje spalin, w niektorych musisz miec sprawne swiatla. Generalnie rob co chcesz. :)

Data: 2009-09-28 15:18:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 28 Sep 2009 16:04:58 +0200, Bydlę napisał(a):

Czy amerykańskie auta nie mają fabrycznie kierownic po lewej stronie?

Czyli jeździł anglikiem do pracy - OK, a ta konstrukcja była do przeglądów?
(w USA robią przeglądy?)

Bosz... aż tak trudno sięgnąć do archiwum i sprawdzić jak było? Ten Jeep był normalny, z kierownicą po lewej stronie. Facet przy ruchu
prawostronnym zamontował kierownicę po prawej, żeby siedzieć od strony
pobocza i sięgać do typowych amerykańskich skrzynek pocztowych z
chorągiewką.
Ktoś zrobił fotki tego auta i zamieścił w internecie.
Fotki znalazł jakiś bezmózgi przygłup który wpadł na genialny inaczej
pomysł zrobienia sobie ogólnopolskiego dowcipu - zrobił lustrzane odbicie
fotek w fotoszopie czy innym programie, żeby wyglądało, że wszystko jest
odwrotnie i całość umieścił jako aukcję na otomoto podpisując profesjonalna
przeróbka auta z UK. Siedział później i walił gruchę do zaniku tętną widząc
jak inni się gardłują jak to już wszystko zeszło na psy. To, że fotki są odwrócone widać m.in. po zegarach. O ile pamiętał, żeby
prędkościomierz i obrotomierz odwrócić jeszcze raz, więc wyglądają
normalnie, to o pozostałych zegarach już zapomniał, więc wszystkie cztery
mają wskazówki ze złej strony. Tak samo radio ma gałkę ze złej strony.

Teraz dotarło?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-28 16:40:13
Autor: Bydlę
Waldek Godel wrote:

> Bosz... aż tak trudno sięgnąć do archiwum i sprawdzić jak było?

Tak, bo nie mam pojęcia jak pokazać wyszukiwarce jak ma szuakć artykułu o trzech zdjęciach.
;-)

">>Czy amerykańskie auta nie mają fabrycznie kierownic po lewej stronie?"

To zdanie miało zniknąć,ale chochlik je wstawił.
(albo ja zapomniałem usunąć,ale prościej na chochlika zrzućić winę...)

> Ten Jeep był normalny, z kierownicą po lewej stronie.
(...)
> Fotki znalazł jakiś bezmózgi przygłup który wpadł na genialny inaczej
> pomysł zrobienia sobie ogólnopolskiego dowcipu - zrobił lustrzane odbicie
> fotek

I jestem w domu.
Umknęły mi nieścisłości w zegarach.
Teraz wszystko jest jasne - dziękuję za wyjaśnienie.

--
Bydlę

Data: 2009-09-28 14:39:28
Autor: kamil

"Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote in message news:h9qdmt$v85$1news.dialog.net.pl...
kamil pisze:
[...]

Zdecydowanie US, samochod RHD ktos sciagnal do stanow zeby rozwozic poczte, czy co tam mial do roboty, a potem przelozyl. Te zdjecia kraza w sieci od kilku lat, nieraz byly wyjasniane.

Data: 2009-09-28 18:35:44
Autor: mx
[...]

W USA listonosze mają specjalne samochody do wykładania poczty (taki wysoki kanciak a'la van), oczywiście z kierownicą po PRAWEJ. Nic na przegląd nie trzeba przerabiać. Samodzielnie nikt takich konstrukcji nie tworzy. Przegląd, przynajmniej w NY to nie taka formalność jak w PL. Coś ukręcić to można w 1% stacji, a nie w 99% jak u nas.

Data: 2009-09-28 10:07:17
Autor: Przemek V
On 28 Wrz, 18:35, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:
> [...]

Przegląd, przynajmniej w NY to nie taka formalność jak w PL. Coś ukręcić to
można w 1% stacji, a nie w 99% jak u nas.

Jeepy Cherokee do rozwożenia poczty też mieli  (z kierownicą z
prawej):
http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=mail&_sacat=6001&_trksid=p4506.m270.l1313&_dmpt=US_Cars_Trucks&_odkw=USPS&_osacat=6001

jak przerobić i zarejstrowac anglika?