jak przetransportowac caly rower z Wroclawia do Brukseli?

Data: 2010-04-30 23:48:41
Autor: Eve
jak przetransportowac caly rower z Wroclawia do Brukseli?

czesc Wam,

chcialam zapytac czy jest jakas firma we Wroclawiu,
ktora przetransportuje rower do Belgii.

nie potrafie sama zlozyc roweru wiec najlepiej gdyby rower mogl
przyjechac
"w calosci".

patrzylam na Ryanair (lata do Brukseli), ale rower trzeba skladac.
firmy przesylkowe tez prosza o wersje zlozona.
moze jest jakas firma przeprowadzkowa ktora moglibyscie polecic?

z gory dzieki za info.

e.

Data: 2010-05-01 07:55:20
Autor: tadek
On 1 Maj, 08:48, Eve <e....@wp.pl> wrote:
[...]

najpro¶ciej to wsi±¶ć na rower i przejechać

Data: 2010-05-01 09:46:58
Autor: MadMan
Dnia Fri, 30 Apr 2010 23:48:41 -0700 (PDT), Eve napisał(a):

[...]

No bez przesady. Z przymocowaniem kółek i siodełka dasz sobie radę
(je¶li s± szybkozamykacze - a zwykle s± - to jest to banalne). Gorzej
może być z kierownic± która musi być przekręcona - ale to ktokolwiek
obeznany z kluczami imbusowymi powinien zrobić. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-01 12:16:09
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Eve pisze:
[...]

W całości to może być nie lada problem. Nie dość, że nieporęczny,
to jeszcze podatny na uszkodzenia.

Najlepiej aby rower pojechał w pudle. Pudła na rowery są za darmo w każdym sklepie rowerowym :-) Ale wcześniej lepiej zadzwonić i się zaanonsować :-)

A kwestia wyjęcia roweru z pudła i złożenia, jest niezwykle prosta.
Trzeba tylko zdjąć gąbkowe/piankowe zabezpieczenia ramy, włożyć przednie koło, przykręcić kierownicę i wkręcić pedały. Potrzebny klucz imbusowy, klucz płaski 15 i szczypce do ciachania. Pamiętaj, Lewy pedał wkręcasz kręcąc w lewo, ma odwrotny gwint. Wszystko zajmie Ci max 20 minut.
Regulacja nie będzie potrzebna

Z pewnością możesz się nauczyć tego pod okiem rowerowego kolegi lub pana z serwisu.

Seco

Data: 2010-05-01 20:23:51
Autor: geos
Eve wrote:
[...]

witam,

to może najpierw rower do serwisu rowerowego w polsce, kto¶ go tam odpowiednio rozłoży i umie¶ci w kartonie. a w brukseli to samo tylko w odwrotnie: kto¶ go tam złoży w 5 minut za kilka euro.

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-05-01 22:27:57
Autor: Titus Atomicus
In article <hrhrjk$mg1$1@news.task.gda.pl>, geos <geos@nowhere.invalid> wrote:

 a w brukseli to samo tylko w odwrotnie: kto¶ go tam złoży w 5 minut za kilka euro.

Jestes pewien, ze w 5 minut i za kilka EUR?

TA

Data: 2010-05-01 22:29:18
Autor: Wojek
[...]

Wg mnie to na lotnisku jestr tyle ludzi ze jakby jakas dziewczyna sie siłowała z rowerem to pewnie ktos pomoze. Ja bym pomógł :)

pozdr.
w.

Data: 2010-05-01 22:40:30
Autor: Titus Atomicus
In article <hri2uu$nk9$1@z-news.wcss.wroc.pl>, Wojek <wojek@wywal.to> wrote:

Wg mnie to na lotnisku jestr tyle ludzi ze jakby jakas dziewczyna sie siłowała z rowerem to pewnie ktos pomoze. Ja bym pomógł :)

No wlasnie tez tak pomyslalem.
W ogole to dlaczego zaden Wroclawianin jak na razie sie nie zglosil?

TA

Data: 2010-05-01 23:11:01
Autor: Wojek
jak przetransportowac caly rower z Wroclawia do Brukseli?
No wlasnie tez tak pomyslalem.
W ogole to dlaczego zaden Wroclawianin jak na razie sie nie zglosil?

TA
Ja jestem Wrocławianin :)

pozdr.
w.

Data: 2010-05-02 00:48:49
Autor: Titus Atomicus
In article <hri5d4$oh8$1@z-news.wcss.wroc.pl>, Wojek <wojek@wywal.to> wrote:

> No wlasnie tez tak pomyslalem.
> W ogole to dlaczego zaden Wroclawianin jak na razie sie nie zglosil?

Ja jestem Wrocławianin :)

Aaa. Ale to nie do mnie.
To juz na priv sobie zalatwiajcie.

TA

Data: 2010-05-02 16:17:36
Autor: Iguan007

"Eve" <e.v.e@wp.pl> wrote in message
patrzylam na Ryanair (lata do Brukseli), ale rower trzeba skladac.
firmy przesylkowe tez prosza o wersje zlozona.
moze jest jakas firma przeprowadzkowa ktora moglibyscie polecic?

Tak jak sugerowal geos, zaprowadz rower do serwisu w Polsce, popros o
zapakowanie, pozniej w Brukseli o rozpakowanie. Zaden serwis nie powinien
miec z tym problemu, to normalna usluga. Nie powinno to byc tez koszmarnie
drogie.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

jak przetransportowac caly rower z Wroclawia do Brukseli?