jak przeżyć... blachosmrodziarz pyta

Data: 2009-10-29 19:01:22
Autor: maksWYTNIJTO
jak przeżyć... blachosmrodziarz pyta

Ktoś wspominał o patrolach rowerowych, wg mnie to jest jednak rozwiązanie.
Choćby mieli się pojawiać sporadycznie i atakować znienacka. Ja jestem za.

Napisałem w tej sprawie do oficera rowerowego we wsi Wrocław, ciekaw jestem
jego
odpowiedzi, a i oczywiście Waszego zdania w temacie.

  W mojej ocenie bardzo dobrze zrobiłeś...niestety u nmie w Krakowie jest nieco
  tylko lepiej częściej wystarczy tylko perswazja słowna ale rzadziej aż się
  prosi żeby pociągnać z buta.Jednemu takiemu zwróciłem uwagę że mam   pierwszeństwo na scieżce a on do mnie...coś ty głupi przecież ja z   dyrektorem jadę...a ja skoro dyrektor no to musi mieć pierwszeństwo.
  Jedyne co pozostaje to domagać sie swojego słownie lub...ręcznie.

  Ignac
  --

jak przeżyć... blachosmrodziarz pyta