jak przyjdą poddam się bez walki

Data: 2014-03-06 19:44:59
Autor: boukun
jak przyjdą poddam się bez walki
~Dix (19:30)
No w końcu bo już się zastanawiałem czy mają jaja. PS. program w tv dzisiaj jest do bani idę spać. Internet to wymysł szatana ale ma też swoje zalety. Do monitorujących moje IP nie jestem za rosją ale jak przyjdą poddam się bez walki z koniem się nie kopię. PS2. z zachodem też nie jestem bo codziennie mnie w robocie okrada za mało płacąc to niech przyjaciela nie szuka już wolę tańszy gaz przynajmniej ciepło będzie. Putin przynajmniej dba żeby z zimna nie zginąć a i gorzałka się znajdzie.

jak przyjdą poddam się bez walki