jak przywrócić system na laptopie

Data: 2012-06-05 08:37:55
Autor: identyfikator: 20040501
jak przywrócić system na laptopie
może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na laptopie (takim z ukrytą partycją)?

Data: 2012-06-05 08:54:41
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.06.2012 08:37, identyfikator: 20040501 pisze:
może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na
laptopie (takim z ukrytą partycją)?

Zmień zasilacz.

Data: 2012-06-05 09:03:20
Autor: identyfikator: 20040501
jak przywrócić system na laptopie
Zmień zasilacz.

a Ty zapisz się do PO...

Data: 2012-06-05 09:58:01
Autor: Andrzej Lawa
jak przywrócić system na laptopie
W dniu 05.06.2012 09:03, identyfikator: 20040501 pisze:
Zmień zasilacz.

a Ty zapisz się do PO...

NTG

Data: 2012-06-05 13:01:43
Autor: Chris
jak przywrócić system na laptopie
może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na
laptopie (takim z ukrytą partycją)?

Uruchamiasz program VAIO Care > wchodzisz w zakładkę Odzyskiwanie i przywracanie > uruchamiasz Odzyskiwanie ... potem wyskoczy ci nowe okno z VAIO Recovery system > potem dajesz Restore complete system.

Oczywiście najlepiej wcześniej z tej samej zakładki dać opcje Create recovery disc w razie utraty dysku twardego.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-05 17:40:48
Autor: qwerty
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqkour$obp$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Po co mu odpisujecie? Przecież to troll.

Data: 2012-06-05 18:03:06
Autor: identyfikator: 20040501
jak przywrócić system na laptopie
Po co mu odpisujecie? Przecież to troll.

o jej ale się popisałeś wiedzą...

Data: 2012-06-05 18:54:16
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-06-05 18:03, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
Po co mu odpisujecie? Przecież to troll.

o jej ale się popisałeś wiedzą...

Teraz ty się popisz i znajdź właściwą grupę do zadania
tego pytania.

Pozdrawiam

Data: 2012-06-05 19:01:45
Autor: identyfikator: 20040501
jak przywrócić system na laptopie
Teraz ty się popisz i znajdź właściwą grupę do zadania
tego pytania.

moje zdanie w tej kwestii jest znane...

Data: 2012-06-05 19:24:52
Autor: Chris
W dniu 2012-06-05 17:40, qwerty pisze:
[...]

Dla cohones :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-05 19:44:13
Autor: qwerty
jak przywrócić system na laptopie
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqlfd7$3d7$1@inews.gazeta.pl...
Dla cohones :)

A nie Cojones? ;)

Data: 2012-06-05 23:13:08
Autor: Chris
W dniu 2012-06-05 19:44, qwerty pisze:
Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
Dla cohones :)

A nie Cojones? ;)

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cohones

Cohones
Spanish slang for testicles, balls, nuts.

:)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-06 07:04:34
Autor: qwerty
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqlspa$sf3$1@inews.gazeta.pl...
Cohones
Spanish slang for testicles, balls, nuts.

:)

Zrobili błąd, bo poprawnie pisze się cojones.

Data: 2012-06-06 09:53:45
Autor: Chris
jak przywrócić system na laptopie
qwerty nabazgrał(a):

[...]

Dla tego jest zapis "slang"

Data: 2012-06-09 11:09:13
Autor: Michal Lukasik
jak przywrócić system na laptopie
Dnia 6.6.2012, Chris napisał(a):

qwerty nabazgrał(a):

[...]

"Dla tego" to też slang? ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2012-06-05 20:27:12
Autor: GLaF
Dnia Tue, 5 Jun 2012 08:37:55 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na laptopie (takim z ukrytą partycją)?

RTFM!

--
GLaF

Data: 2012-06-09 12:51:38
Autor: Jawi
jak przywrócić system na laptopie
może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na
laptopie (takim z ukrytą partycją)?
http://helion.pl/ksiazki/komputer-pc-dla-seniorow-zbigniew-talaga-maria-wilk-edward-krawczynski,komsen.htm

Może Ci się przyda.

--