jak radzic sobie ze spamem Orange?

Data: 2010-02-17 10:24:43
Autor: fanfaran
jak radzic sobie ze spamem Orange?
W dniu 2010-02-16 15:01, 1634Racine pisze:
prepaid Orange,czyli nie abonament;

jak radzicie sobie ze spamem sms-owym rozsylanym albo bezposrednio z
Orange,
albo z numerow typu 7xxxx, gdzie rozdawane są BMW i takie tam rozne
bzdury, i jednoczesnie w tresci jakims cudem jest "www.orange.pl". Ten
ostatni rodzaj spamu pochodzi
zapewne od firm, ktore dostaly z orange liste aktywnych nr telef.
Protestujecie w Orange? Tupiecie? dzwonicie do bok-u? piszecie pisma?
jaki skutek? czyli jak radzic sobie ze spamem Orange?

Ja napisalem po prostu kulturalnego mejla i pomoglo :) Nawet odpisali ze jesli dalej cos bedzie przychodzic, to zeby im napisac liste numerow z ktorych smsspam jest wysylany. Od tego czasu, a mija juz rok, mam swiety spokoj. No i najwazniejsze, nie wysylac sms na jakies durne konkursy, bo tym sie jednoczesnie wyraza zgode na dalsze otrzymyslanie spamu ;)

Pozdrawiam

Data: 2010-02-17 21:05:29
Autor: Arek
fanfaran napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Niestety po kilku miesiącach zwykle następuje recydywa. Najpierw jeden,
potem coraz częściej. Tak jakby badali opór materii. Po kolejnym liście
do BOK znowu spokój kilka miesięcy i od nowa. Zastanawiam się, czy nie
można się do tyłka im dobrać? Zeby było jasne - to są SMSy z Orange,
nie słane przypadkowo od jakichś firm.
Właśnie po kilku miesiącach spokoju dziś dostałem z 8080 (coś tam za
doładowanie...).

Arek

jak radzic sobie ze spamem Orange?