jak rozkleić grupę soczewek?

Data: 2012-05-23 20:54:24
Autor: sumer
jak rozkleić grupę soczewek?
W dniu 2012-05-20 10:16, Czarnobialykwadrat pisze:
Hah, mam grupę soczewek która jest w połowie rozklejona, tzh widać smugi popekanego kleju między soczewkami.
Czym podziałać na soczewki żeby je rozkleić?
Soczewki nie maja powłok więc nie ma się co o nie martwić.
Jakieś pomysły? :]

Cześć,
Rozkleiłem kiedyś tak starą sigmę, tylko nie w wodzie o temp. 80 stopni, ale chwilę pogotowałem, potem lekko przesunąć względem siebie i znowu pogotować. Ten klej mięknie, ale jest bardzo gęsty, tak podgrzany. Trzeba przez dłuższą chwilę przykładać siłę, żeby było widać efekt przesuwania.
Pozdrawiam
sumer

jak rozkleić grupę soczewek?