[NTG] jak rozliczyć płyn do spryskiwac zy

Data: 2014-08-06 10:56:21
Autor: megrimsES
[NTG] jak rozliczyć płyn do spryskiwac zy
W dniu 2014-08-06 o 09:37, dddddddd pisze:
Witam,
Wczoraj dostałem maila od księgowej: "do jakiego auta kupił Pan płyn do
spryskiwaczy" :)
Zasadę mam taką, że jak pojawia się 5L płynu letniego poniżej 3zł/szt.
lub 5L zimowego do 5zł/szt. to kupuję więcej na zapas. Tym razem kupiłem
z 50L płynu. Jak powinienem odliczać vat od tego? Na razie zużyłem 3,75L
do auta z odliczniem 100%  Vat i 2,813L do auta 50% VAT, 0,11L rozlało
mi się na ziemię.
Czy od zakupu menzurki do odmierzania objętości płynu mogę odliczyć 100c
czy 50% vatu (będę jej używał do nalewania płynu do obydwu aut ;)

No i to właśnie jaja są. I dlatego trzeba z podatkami stąd spierdzielać.

OT:
Po konsultacji w www.mskcc.org mój młody ma mieć badania kontrolne
MIBG (Scyntegrafię) na przemian z Tomografem co 3 miesiące.

Tomograf kosztuje mniej niż jeden obiadek podsłuchiwanych.
A nasz NFZ stwierdził, że taki czterolatek to ma mieć badania co
6 miesięcy. 12 kolegów i koleżanek mojego synka już zmarło.
Nowotwory u małych dzieci postępują bardzo szybko.

I następne auto to chyba kupie i zarejestruje na Teneryfie.

Data: 2014-08-06 17:01:40
Autor: J.F.
Użytkownik "megrimsES"  napisał w wiadomości
[...]

Ale tomograf to rentgen, i w nadmiarze szkodzi.
Zauwaz ze ci pierwsi tez co pol roku tylko ordynuja.

Poza tym obiadek jest jeden, no - kilkadziesiat, a chorych setki tysiecy :-)

I od tego obiadku jest VAT, CIT, PIT i ZUS, i skladka na NFZ :-)

P.S. Bezrobocie i NFZ po polsku
http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,135228,16425557,Bezrobocie_siega_prawie_40_proc___a_pod_urzad_pracy.html

J.

Data: 2014-08-07 12:07:16
Autor: dddddddd
W dniu 2014-08-06 10:56, megrimsES pisze:
[...]

zorientowałem się dopiero teraz, bo o ile paliwo czy części łatwo zakwalifikować do danego auta, o tyle płyn do spryskiwaczy czy kompresor do kół gorzej :)
A kiedyś lałem ten sam olej do trzech samochodów, jak kupowałem to też często na zapas bo zdarzało się raz w miesiącu wymieniać, więc i ewidencję by trzeba było prowadzić :P na szczęście teraz do każdego auta idzie inny olej...

Łukasz

[NTG] jak rozliczyć płyn do spryskiwac zy