[NTG] jak rozliczyć płyn do spryskiwaczy

Data: 2014-08-06 10:27:40
Autor: MichaelData®
[NTG] jak rozliczyć płyn do spryskiwaczy
dddddddd wydumał(a) w news:lrslvr$h7p$1dont-email.me :
Witam,
Wczoraj dostałem maila od księgowej: "do jakiego auta kupił Pan płyn do spryskiwaczy" :)
Zasadę mam taką, że jak pojawia się 5L płynu letniego poniżej 3zł/szt. lub 5L zimowego do 5zł/szt. to kupuję więcej na zapas. Tym razem kupiłem z 50L płynu. Jak powinienem odliczać vat od tego? Na razie zużyłem 3,75L do auta z odliczniem 100%  Vat i 2,813L do auta 50% VAT, 0,11L rozlało mi się na ziemię.
Czy od zakupu menzurki do odmierzania objętości płynu mogę odliczyć 100c czy 50% vatu (będę jej używał do nalewania płynu do obydwu aut ;)

Musisz zainstalowac jeszcze plombowany licznik przepływu płynu ze zbiorniczka do szyby bo skąd i kto ma wiedzieć ile tego płynu rzeczywiscie zuzyłeś?

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-08-06 12:43:49
Autor: rAzor
Dnia 2014-08-06 10:27, Użytkownik - MichaelData®  napisał::
[...]

Kłap dalej dziobem, a się doczekasz i alkomatów w kluczyku i wodomierza w zbiorniku na płyn. Cóż to za problem w dzisiejszych skomputeryzowanych czasach?
--
http://reduta-dobrego-imienia.pl/#

Data: 2014-08-07 12:09:56
Autor: dddddddd
W dniu 2014-08-06 10:27, MichaelData® pisze:

Musisz zainstalowac jeszcze plombowany licznik przepływu płynu ze
zbiorniczka do szyby bo skąd i kto ma wiedzieć ile tego płynu
rzeczywiscie zuzyłeś?

koniecznie połączony z czujnikiem deszczu, bo niby skąd wiadomo czy na auto obok trochę nie poleciało (jak poleciało to i w straty wrzucić nie można, chyba że udowodnisz że nie mogłeś tego uniknąć - bo niewyregulowany spryskiwacz szyby to strata z twojej winy więc i w kosztach nie powinno się znaleźć :)

Łukasz

[NTG] jak rozliczyć płyn do spryskiwaczy