jak rozliczyc podatek w polsce?

Data: 2010-01-04 08:40:23
Autor: ania
jak rozliczyc podatek w polsce?
Prowadze DG w Polsce - zasady ogolne, KPIR. Nie jestem VATowcem. Chce
sprzedawac w USA oprogramowanie  za posrednictwem amerykanskiego serwisu
internetowego. Po sprzedaniu okreslonej liczby sztuk oprogramowania, serwis
potraci podatek dochodowy w USA i pobierze prowizje i z tego co zostanie
wykona w USD przelew na konto PayPal. Ja z tego konta wykonam przelew na konto
w Banku Polskim i zamienie na gotowke. Przynajmniej taki jest plan ;).
 I teraz mam pytanie jak to ugryzc i czy dobrze to chce rozwiazac? Rozmawialam
z kilkoma osobami w US ale tam nie za bardzo wiedza o co chodzi i zakladaja ze
juz to robie i chce uniknac podatku albo kombinuje :) i najlepiej zebym
zglosila wszystko co zrobilam albo jak juz to zrobie to zebym wtedy sie
zglosila i oni wtedy sie ustosunkuja do tego

-- 1--
Dochod mam w momencie wykonania przelewu za sprzedaz na konto PAYPAL a nie w
momencie sprzedazy produktu przez serwis, bo nie wiem kiedy oni sprzedali dany
produkt. Nie wystawiam zadnych rachunkow/faktur a otrzymuje jedynie zeznanie
podatkowe roczne z USA
-- 2--
Kwota przelewu to kwota po potraconej przez serwis prowizji i odprowadzonym
podatku dochodowym w usa. co podlega opodatkowaniu w Polsce 18% podatkiem
dochodowym?
-- 3--
Czy ma znaczenie to ze w USA zostalo juz odprowadzone np. 10% podatku
dochodowego dla rozliczenia podatku w Polsce i place tylko 8% czy nie?
-- 4--
Czy jezeli VAT w USA wynosi zero, to jesli przeszlabym na VAT to nie
placilabym go w polsce od tych transakcji?

Prosze i dziekuje z gory za pomoc
Ata

Data: 2010-01-04 15:54:31
Autor: grafik

Użytkownik "ania" <3inst3in@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hhs9hn$kec$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poczytaj sobie ten wątek, bardzo podobna sprawa bo też sprzedaż ( tylko fotek) i grafik za pośrednictwem serwisów przez PayPal.
http://stock-board.info/rozliczenia-podatkowe-stocki-t-81-33.html
Jesli chcesz na 100% wiedzieć, ze jest ok, to przeprowadz pierwszą transakcje, opisz ją dlaczego tak i wyślij do skarbówki z prośbą o sprawdzenie poprawności rozliczenia. Tylko w zależności od urzędu mogą wyjść różne dziwne kwiatki...
--
www.ilustracje-wektorowe.pl

jak rozliczyc podatek w polsce?