jak rozliczyc umowe zlecenie Wielka brytania - Polska

Data: 2009-02-27 23:26:27
Autor: Grzegorz
jak rozliczyc umowe zlecenie Wielka brytania - Polska
Witam

Mam firme w Wielkiej Brytanii - spolka ltd., w Polsce mam osobe ktora wykonuje mi rozne projekty na umowe zlecenie (strony internetowe), w jaki sposob ta osoba ma mi wystawic rachunek za wykonana prace.
Co dokladnie ma byc w takim rachunku, zeby i on mogl przed urzedem sie rozliczyc, a ja zebym mogl zaksiegowac wydane pieniadze?

prosze o rady

Pozdrawiam
Grzesiek

jak rozliczyc umowe zlecenie Wielka brytania - Polska