jak rozpoznac czy astra ma silnik isuzu

Data: 2011-01-31 10:11:40
Autor: mk
jak rozpoznac czy astra ma silnik isuzu
Witam
Jak pozanc czy Astra II z 2008 ma silnik isuzu czy nie? W dowodzie ma pojemnisc 1686 i numer silnik cos ala: Y17.

Data: 2011-01-31 16:11:09
Autor: krzysiek82
W dniu 2011-01-31 16:11, mk pisze:
Witam
Jak pozanc czy Astra II z 2008 ma silnik isuzu czy nie? W dowodzie ma
pojemnisc 1686 i numer silnik cos ala: Y17.

z tego co wiem tam były silniki 1.7cdti i każdy był isuzu. Silniki opla montowane były na początku produkcji tego modelu.

--
krzysiek82

Data: 2011-01-31 10:35:13
Autor: mk
krzysiek82 wrote:
[...]

Wlasnie nie wiem. Bo czytalem ze sa jakies rozne oznaczenia tych silnikow.

Data: 2011-01-31 15:36:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 31 Jan 2011 16:11:09 +0100, krzysiek82 napisał(a):

z tego co wiem tam były silniki 1.7cdti i każdy był isuzu. Silniki opla montowane były na początku produkcji tego modelu.

a to opel robił jakiekolwiek CDTI poza 1.3 CDTI (których "oplowskość" też
jest dyskusyjna)???

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2011-01-31 10:45:02
Autor: mk
Waldek Godel wrote:
[...]

Poprawka. Moja pomylka.Silnik to Z17DTL o mocy 59kW

Data: 2011-02-01 09:13:17
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-01-31 16:36,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Co rozumiesz przez "opel robił"?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-02-01 09:58:17
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 01 Feb 2011 09:13:17 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

Co rozumiesz przez "opel robił"?

niech się zastanowię - "nie kupował od Fiata albo Isuzu"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2011-02-01 12:25:43
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-02-01 10:58,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Co rozumiesz przez "opel robił"?

niech się zastanowię - "nie kupował od Fiata albo Isuzu"

No to skucha :), Opel "robił" u "siebie" silniki 1.9 CDTI i 1.7 CDTI, podobnie jak wspomniane przez Ciebie 1.3 CDTI.
Silniki 1.9 i 1.3 to oczywiście konstrukcja Fiata a 1.7 Isuzu.

Data: 2011-02-01 11:32:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 01 Feb 2011 12:25:43 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

No to skucha :), Opel "robił" u "siebie" silniki 1.9 CDTI i 1.7 CDTI,

A co "robił"? Skręcał kadłub który przyjechał od Fiata z głowicą która
przyjechała od Fiata oraz pokrywą zaworów zrobioną przez siebie z własnym
logo?

podobnie jak wspomniane przez Ciebie 1.3 CDTI.

co jest prawdą dopiero od momentu wycofania się Fiata z Powertrain, a przed
tym momentem jest półprawdą :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2011-02-01 13:29:29
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-02-01 12:32,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie - robią od gąsek

podobnie jak wspomniane przez Ciebie 1.3 CDTI.

co jest prawdą dopiero od momentu wycofania się Fiata z Powertrain, a przed
tym momentem jest półprawdą :-)

Oooo, zapowiadasz to od połowy 2007 roku, a oni to dopiero dzisiaj zrobili? Ciekawe kiedy napiszą o tym branżowe portale?
Szacuneczek za źródło informacji i $b za ciekawe informacje ;)

Data: 2011-02-01 12:51:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 01 Feb 2011 13:29:29 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

Oooo, zapowiadasz to od połowy 2007 roku, a oni to dopiero dzisiaj zrobili? Ciekawe kiedy napiszą o tym branżowe portale?
Szacuneczek za źródło informacji i $b za ciekawe informacje ;)

to oni zapowiadali, że mają dość i wychodzą
Czy to moja wina, że co roku to inna strona sprzedaje swoje udziały
drugiej? W jednym roku Fiat, w drugim GM... pierdolca można od tego dostać.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2011-02-01 09:05:41
Autor: mk
Waldek Godel wrote:
[...]

Nio to w koncu to slinik isuzu czy jakis inny bo sie lekko pogubilem :).

Data: 2011-02-01 12:32:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:ii8qjo$nc8$1news.onet.pl...
[...]

"U siebie", czyli w spółce produkującej fiatowskie silniki dla obu tych firm? ;-)

Data: 2011-02-01 13:19:39
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-02-01 12:32,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Fiatowskie i isuzowskie - tak :)

Data: 2011-01-31 18:44:42
Autor: Agent
jak rozpoznac czy astra ma silnik isuzu
?
Uzytkownik "mk" <hover27@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ii6jfc$n3n$1news.onet.pl...
Witam
Jak pozanc czy Astra II z 2008 ma silnik isuzu czy nie? W dowodzie ma pojemnisc 1686 i numer silnik cos ala: Y17.

Chyba wlasnie najprosciej po tej pojemnosci. Kojarzy mi sie ze wlasnie isuzu mial 1686.

Data: 2011-01-31 18:46:23
Autor: Agent
[...]

Pozniejszy motor CDTI tez ma 1686 a jest to wlasnie jednostka ISUZU

Data: 2011-01-31 13:15:49
Autor: mk
Agent wrote:
?
[...]