jak rozumiec dwa sms-y z Orange ?

Data: 2010-02-16 13:50:14
Autor: 1634Racine
jak rozumiec dwa sms-y z Orange ?
jak nalezy rozumiec tresc dwoch otrzymanych sms-ów z orange:

a/ "usluga blokada SMS MT (PrePaid) zostala włączona"
b/ "usluga blokada MMS MT (PrePaid) zostala włączona"

Zeby zrozumiec, co to w ogole jest sms/mms MT - patrze tutaj:
http://www.wapster.pl/Regulamin_MT.html

- ale... niczego stad nigdy nie zamawialem, zadnych sms/mms MT.

Czy powyzsze dwa komunikaty oznaczają, że wszelkie sms/mms powyzszego
rodzaju są JUŻ zablokowane na mojej komorce, czy jest inaczej: wlaczono
mozliwosc samoobslugowego wylaczania z klawiatury komorki?
Ale co to dla mnie w ogole za informacja, skoro nic mi do zamawian
czegokolwiek z rodzaju sms/mms MT....

Data: 2010-02-17 07:45:53
Autor: Ryszard Ochódzki
jak rozumiec dwa sms-y z Orange ?
"usluga blokada SMS MT (PrePaid) zostala włączona" i bylo jeszcze dalej - Pozdrawiamy. Orange.

Jest to blokada otrzymywania sms/mms z reklamami itp.
Mam to uruchomione i nawet działa. Co prawda co jakis czas wpadnie maly spam, ale wystarczy zglosic do BOK przez www i zalokuja.

R.