jak rozwi±zac sprawe dzwonka i bramofonu

Data: 2010-10-21 19:27:33
Autor: Rafa³
jak rozwi±zac sprawe dzwonka i bramofonu
Jest brama oddalona od domu jakies 20m. Kable w domu mam przewidziane na dole i na pietrze do bramofonu.
1. jaki bramofon mo¿ecie polecic, sprawdzony ( mo¿e byc chiñski) - czy sa takie co maja w domu dwie stacje?
2. i tak pewnie musi byc jakis dzwonek jeszcze przy drzwiach - mysla³em o bezprzewodowym ale co mo¿ecie polecic ¿eby baterii w godzine nie zjad³o :)

Data: 2010-10-22 13:37:57
Autor: Jan Kowalski
jak rozwi±zac sprawe dzwonka i bramofonu

U¿ytkownik "Rafa³" <admin@czfa.nospam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9pt5j$r7c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam kupiony bramotel (tylko jeszcze nie za³o¿ony) podpiêty pod liniê telefoniczn±. Umo¿liwia to u¿ywanie telefonów bezprzewodowych jako unifonów.

Do zwyk³ego domofonu mo¿na podpi±æ kilka stacji - ja tak mam w tej chwili. Ale podpiêcie wymaga prowadzenia dodatkowej instalacji (przewody).

Dzwonek? Nie musi byæ. Chyba, ¿e furtka nie zawsze siê zamyka ;-)

Data: 2010-10-22 16:40:51
Autor: Rafa³
jak rozwi±zac sprawe dzwonka i bramofonu
a moze byc wideodomofon otwierany telefonem?
a do tego sterownaie otwieraniem bramy?

Data: 2010-10-24 11:57:15
Autor: ZS
jak rozwi±zac sprawe dzwonka i bramofonu
2. i tak pewnie musi byc jakis dzwonek jeszcze przy drzwiach - mysla³em o
bezprzewodowym ale co mo¿ecie polecic ¿eby baterii w godzine nie zjad³o :)
Ja mam 4 lata bezprzewodowy za 50z³ z castormay. Bateria w przycisku wymieniona po 3 latach, w gongu raz na rok ale kupuje te najtañsze:)

jak rozwi±zac sprawe dzwonka i bramofonu