jak ruski wywiad SBU rerroryzuje Wschodnia Ukraine!

Data: 2014-04-28 03:36:36
Autor: muto2100
jak ruski wywiad SBU rerroryzuje Wschodnia Ukraine!

SBU: Przechwytywanie inspektorzy OBWE Slovyansk doprowadziły rosyjską Igor Girkin
Uzbrojeni napastnicy Igor
Zdjęcie: kp.ru

Girkin przybył na Ukrainę w dniu 26 lutego i jest znany pod nazwą Fizylierów

Prawdziwe nazwisko oficera wywiadu głównego rosyjskiego Sztabu Generalnego, który kieruje terrorystów Slovyansk - Igor Girkin.

Na konferencji sekretarz prasowy SBU Marina Ostapenko. Relacja na żywo z briefingu doprowadziły "Gromadska TV"

"Prawdziwe imię Igor Strelkov - Igor V. Girkin, urodzony w 1970 roku, jest zarejestrowana w Moskwie Jest pracownikiem GRU i wielokrotnie odwiedził Ukrainę z rosyjskim paszportem. "- powiedział sekretarz prasowy SBU.

Według SBU, Ukraina Girkin przekroczył granicę 26 lutego pod własnym nazwiskiem, ale wszystko wydawało się jak strzała.

Girkin nadzorowane jak podano Ostapenko, doprowadziły przechwytywanie SBU i inspektorów OBWE Slovyansk.

Data: 2014-04-28 03:50:56
Autor: leming.show
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 12:36:36 UTC+2 użytkownik muto2100 napisał:
SBU: Przechwytywanie inspektorzy OBWE Slovyansk doprowadziły rosyjską Igor Girkin

To pic na wode, ludzie wyszli z ajfonami ogladac i filmowac wojne na wschodzie ukrainy.
https://www.youtube.com/watch?v=7EwTQP0ebOo&t

Data: 2014-04-28 13:02:32
Autor: A. Filip
leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Jak ty śmiesz popierać prorosyjskich terrorystów uzbrojonych w kamery?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Łatwiej obiecać niĹź dotrzymać.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-04-28 05:33:13
Autor: leming.show
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 13:02:32 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> To pic na wode, ludzie wyszli z ajfonami ogladac i filmowac wojne na wschodzie ukrainy.

> https://www.youtube.com/watch?v=7EwTQP0ebOo&t

Jak ty śmiesz popierać prorosyjskich terrorystów uzbrojonych w kamery?

Nie mam nic przeciwko zjechaniu ukraincow, oni w tym rzadzie sami sie wybrali. Na ukrainie jest 40x wiecej ruskich niz niemcow w polsce. Jak w PL byly pobrzdakiwania o autonomii slaska, trza oczekiwac ze na ukrainie te pobrzdakiwania za ruskimi beda 40x wieksze, jak widac - sa.

jak ruski wywiad SBU rerroryzuje Wschodnia Ukraine!