jak ruski wywiad SBU rerroryzuje Wschodnia Ukraine!

Data: 2014-04-28 03:50:56
Autor: leming.show
jak ruski wywiad SBU rerroryzuje Wschodnia Ukraine!
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 12:36:36 UTC+2 użytkownik muto2100 napisał:
SBU: Przechwytywanie inspektorzy OBWE Slovyansk doprowadziły rosyjsk± Igor Girkin

To pic na wode, ludzie wyszli z ajfonami ogladac i filmowac wojne na wschodzie ukrainy.
https://www.youtube.com/watch?v=7EwTQP0ebOo&t

Data: 2014-04-28 13:02:32
Autor: A. Filip
jak ruski wywiad SBU rerroryzuje Wschodnia Ukraine!
leming.show@gmail.com pisze:
W dniu poniedziaƂek, 28 kwietnia 2014 12:36:36 UTC+2 uĆŒytkownik muto2100 napisaƂ:
SBU: Przechwytywanie inspektorzy OBWE Slovyansk doprowadziƂy rosyjską Igor Girkin

To pic na wode, ludzie wyszli z ajfonami ogladac i filmowac wojne na wschodzie ukrainy.
https://www.youtube.com/watch?v=7EwTQP0ebOo&t

Jak ty ƛmiesz popierać prorosyjskich terrorystów uzbrojonych w kamery?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Ɓatwiej obiecać niĆŒ dotrzymać.  (PrzysƂowie polskie)

Data: 2014-04-28 05:33:13
Autor: leming.show
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 13:02:32 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> To pic na wode, ludzie wyszli z ajfonami ogladac i filmowac wojne na wschodzie ukrainy.

> https://www.youtube.com/watch?v=7EwTQP0ebOo&t

Jak ty ¶miesz popieraæ prorosyjskich terrorystów uzbrojonych w kamery?

Nie mam nic przeciwko zjechaniu ukraincow, oni w tym rzadzie sami sie wybrali. Na ukrainie jest 40x wiecej ruskich niz niemcow w polsce. Jak w PL byly pobrzdakiwania o autonomii slaska, trza oczekiwac ze na ukrainie te pobrzdakiwania za ruskimi beda 40x wieksze, jak widac - sa.

jak ruski wywiad SBU rerroryzuje Wschodnia Ukraine!