jak sformatować dysk tw.

Data: 2011-05-18 13:15:16
Autor: waljet
jak sformatować dysk tw.
Nie znam się w tej dziedzinie więc pytam: co to jest formatowanie dysku twardego? po co należy to robić?, jak można (np.) sformatować SEAGATE DB 35.3 250GB aby nagrywał w innym dekoderze cyfrowym. Odziedziczę po zmarłym i dysk (prawdopodobnie po padniętym rekorderze ADB,czy jakoś tak, u spadkodawcy go brak) i dekoder ECHOLITE DSB 791 działający. Dysk prawdopodobnie też jest sprawny, bo po co by go magazynować. Może ktoś coś zaradzi i odpowie? waljet

Data: 2011-05-23 12:15:47
Autor: nom
jak sformatować dysk tw.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Formatowanie_dysku

Data: 2011-05-23 20:31:56
Autor: Adam Dybkowski
jak sformatować dysk tw.
W dniu 2011-05-23 12:15 nom napisał(a):

Nie znam się w tej dziedzinie więc pytam: co to jest formatowanie
dysku twardego? po co należy to robić

http://pl.wikipedia.org/wiki/Formatowanie_dysku

Ale przeczytałeś oryginalny post ze zrozumieniem czy nie?
Chodzi o dysk twardy, który był w dekoderze ADB. Prawie zawsze takie dyski są zahasłowane sprzętowo (tak jest m.in. z dyskiem w nbox recorder czyli dekoderze sat. produkowanym przez ADB). Nie chodzi tylko o szyfrowanie zawartości, cały dysk jest zablokowany i bez hasła które znał dekoder nic z dyskiem nie zrobisz w ogóle.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2011-05-24 13:15:41
Autor: nom
jak sformatować dysk tw.

Użytkownik "Adam Dybkowski" <a1d2y3b4k5o6w7s8@g1m2a3i4l5.6c7o8m> napisał w wiadomości news:ire96k$k8u$1news.onet.pl...

Ale przeczytałeś oryginalny post ze zrozumieniem czy nie?

Tak.
Podałem odpowiedź ma pierwsze dwa zdania postu. :-)

Data: 2011-06-01 18:56:00
Autor: JK
jak sformatować dysk tw.
W dniu 2011-05-24 13:15, nom pisze:

[...]