jak sformatować karte SD

Data: 2018-02-07 00:12:53
Autor: Bolko
jak sformatować karte SD
Żona zleciła mi w swojej lumii przegrać zdjęcia na komputer.
Podłączyłem kabelkiem do komputera.
Zaznaczyłem, skopiowałem, usunąłem klawiszem DEL
Efekt:
aparat w lumii nie działa
zdjęcia już kilka razy usuwałem ale nadal tam są.

próbowałem przez wiersz poleceń format e:
ale wyskakuje komunikat o niepowodzeniu

próbowałem zarządzanie komputerem>zarządzanie dyskami
ale też nie daje efektu

Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

Data: 2018-02-07 08:56:59
Autor: Marcin Debowski
jak sformatować karte SD
On 2018-02-07, Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
próbowałem zarządzanie komputerem>zarządzanie dyskami
ale też nie daje efektu

Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

Większość aparatów ma w menu opcje formatowania karty. Odszukać. Sformatować.

--
Marcin

Data: 2018-02-07 11:55:34
Autor: Trybun
jak sformatować karte SD
W dniu 2018-02-07 o 09:12, Bolko pisze:
[...]

Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

Data: 2018-02-07 05:08:28
Autor: Bolko
jak sformatować karte SD
W dniu środa, 7 lutego 2018 11:55:56 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
>
> Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

zanim rozgryzę o co chodzi z aparatem to zastanawiam się co się stało
że nie mogę usunąć sformatować karty

Data: 2018-02-07 14:33:03
Autor: Trybun
jak sformatować karte SD
W dniu 2018-02-07 o 14:08, Bolko pisze:
[...]

A jako co jest ustawiony w opcjach usb telefonu i widziany przez komp ten podłączony nośnik?

Data: 2018-02-07 11:00:39
Autor: Bolko
jak sformatować karte SD
W dniu środa, 7 lutego 2018 14:32:57 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> zanim rozgryzę o co chodzi z aparatem to zastanawiam się co się stało
> że nie mogę usunąć sformatować karty

A jako co jest ustawiony w opcjach usb telefonu i widziany przez komp ten podłączony nośnik?

w komputerze widzi jako oddzielny napęd

próbowałem sformatować w aparacie ale nic z tego

Data: 2018-02-07 19:35:13
Autor: PiteR
jak sformatować karte SD
Bolko pisze tak:

próbowałem sformatować w aparacie ale nic z tego

próbowałeś w kompie sformatować?

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-08 11:02:06
Autor: Trybun
jak sformatować karte SD
W dniu 2018-02-07 o 20:00, Bolko pisze:
[...]

Dziwna sprawa. Może spróbuj sformatować w kompie po wyjęciu z telefonu.. A tak w ogóle to karta może być uszkodzona.

Data: 2018-02-07 19:34:04
Autor: PiteR
jak sformatować karte SD
Trybun pisze tak:

Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

Może już u niego nie da się. Tak producenci robią nam dobrze. Idiotyzm narodził sie gdzieś na dalekim wschodzie.

Zegar 2cm, data 3mm. Poczekaj koreański kurduplu. Też będziesz kiedyś nie widział.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-09 09:01:53
Autor: Marek
jak sformatować karte SD
On Wed, 07 Feb 2018 19:34:04 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
Może już u niego nie da się. Tak producenci robią nam dobrze. Idiotyzm narodził sie gdzieś na dalekim wschodzie.

Co konkretnie nazywasz idiotyzmem?

--
Marek

Data: 2018-02-09 13:22:06
Autor: PiteR
jak sformatować karte SD
Marek pisze tak:

On Wed, 07 Feb 2018 19:34:04 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
Może już u niego nie da się. Tak producenci robią nam dobrze. Idiotyzm narodził sie gdzieś na dalekim wschodzie.

Co konkretnie nazywasz idiotyzmem?

Pamiętasz niemiecki, europejski sprzęt. Był przyjazny i logiczny.
Potem został wyparty przez 30 letnie dzieciuchy z Chin i Korei.

Ikonki, gradienty, diamenciki. Żeby ściemnić rozjaśnić telewizor
3 poziomy w menu.

No po ch. mi np godzina w pionie 12oo z przesuwającymi się zerami minut pod 12? Chciałbym poznać gościa który to wymyślał.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-07 20:43:11
Autor: Robert Tomasik
jak sformatować karte SD
W dniu 07-02-18 o 09:12, Bolko pisze:
[...]

Ustal sobie producenta tej karty pamięci (powinien być napisany), a
potem na jego stronie poszukaj programu do głębokiego formatu i naprawy
nośnika. Ja już kilka kart i pendrive tak zreanimowałem. Jeśli to
SAMSUNG jak piszesz, to na szybkiego tu znalazłem:
http://download.komputerswiat.pl/akcesoria-i-narzedzia/narzedzia-systemowe/samsung-format-utility
ale z zasady poszukał bym tego na stronach producenta w pierwszej
kolejności.

Uprzedzam pytanie - nie wiem, czemu się tak dzieje, ale to po prostu
pomaga czasem.

Data: 2018-02-07 23:19:15
Autor: przemek.jedrzejczak
jak sformatować karte SD
*usunąłem klawiszem DEL*

a wystarczylo wyciac zdjecia w telefonie zeby spac spokojnie :-)

ps niektore kompy (OS albo antyvir) mieszaja w systemie plikow karty powodujac utrate danych wiec teraz musisz wyjac karte z wylaczonego telefonu wrzucic do czytnika i format (fat 32 ?) potem do telefonu, wlaczyc jesli sam rozpozna to git ale moze trzeba bedzie ustawic recznie ze aparat ma uzywac sd

Data: 2018-02-08 02:55:07
Autor: Bolko
jak sformatować karte SD
W dniu czwartek, 8 lutego 2018 08:19:16 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
[...]

na dzisiaj nie jestem wstanie sformatować karty SD w:
komputerze poleceniem format c:
komputerze korzystając z narzędzia do zarządzania dyskami
w aparacie fotograficznym przy pomocy opcji: sformatuj kartę.
w telefonie lumia 640xl

za każdym razem albo wyskakuje błąd że nie można

Data: 2018-02-08 03:03:28
Autor: przemek.jedrzejczak
jak sformatować karte SD
ale wyjales karte z telefonu ? czasami trzeba uzyc zewnetrznego czytnika lub adaptera na usb bo ten w lapku potrafi swirowac

ps mozesz sprobowac tez w innym urzadzeniu aparacie fotograficznym czy dashcamie, czasami windows wymieka

Data: 2018-02-08 03:37:30
Autor: Bolko
jak sformatować karte SD
W dniu czwartek, 8 lutego 2018 12:03:30 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
[...]

tak wyjąłem z telefonu i próbowałem sformatować przez port kart SD
tak próbowałem sformatować w innym urządzeniu

Data: 2018-02-08 05:09:58
Autor: przemek.jedrzejczak
jak sformatować karte SD
-- Uszkodzona karta, lub przestawiony przełącznik LOCK w tryb zabezpieczający przed zapisem na niej

hehe to drugie raczej mozna wykluczyc :-) 16 GB to maluszek ale sprobowalbym jeszcze GetDataBack tak dla czystego sumienia

Data: 2018-02-19 08:45:08
Autor: Pszemol
jak sformatować karte SD
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote in message
-- Uszkodzona karta, lub przestawiony przełącznik LOCK w tryb
zabezpieczający
przed zapisem na niej

hehe to drugie raczej mozna wykluczyc :-)

Dlaczego? :-) Raczej prawdopodobne...

Data: 2018-02-08 13:10:58
Autor: zhbick
jak sformatować karte SD

Data: 2018-02-08 18:46:08
Autor: PiteR
jak sformatować karte SD

https://www.easeus.com/storage-media-recovery/cannot-format-memory-micro-sd-card.html
https://www.easeus.com/partition-master/sd-card-wont-format.html

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-08 16:31:11
Autor: Robert Tomasik
jak sformatować karte SD
W dniu 08-02-18 o 11:55, Bolko pisze:
[...]

Zapytam! Przesuwka z blokadą zapisu nie jest zblokowana?

Data: 2018-02-08 18:19:50
Autor: Animka
jak sformatować karte SD
W dniu 2018-02-08 o 11:55, Bolko pisze:
[...]

O matko! Kartę chcesz sfornatować czy dysk twardy C: ?
Wkładasz kartę do czytnika w komputerze i formatujesz . Karta ma swoja literkę przydzieloną. Do karty może być potrzebny adapter, żeby ją w tym adapterze włożyc do czytnika w komputerze.
Aparat powinien mieć opsję sformatuj kartę micro SD (czy jak jej tam).

--
animka

Data: 2018-02-08 20:21:36
Autor: Adam
jak sformatować karte SD
W dniu 2018-02-08 o 18:19, Animka pisze:
[...]

Spryciula :)

Ale w poście otwierającym podał inną (IMO prawidłową literę).

[...]

Jak jest problem z kartą, to albo nie zainicjuje się formatowanie, albo się nie powiedzie. O tym też już była rozmowa.

Można jeszcze użyć polecenia diskpart, ale są prostsze narzędzia GUI.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-02-19 08:36:51
Autor: Pszemol
jak sformatować karte SD
"Bolko" <suryga@gmail.com> wrote in message news:4415d3cc-8c5d-43d7-a21d-8dcf56a3c18agooglegroups.com...
[...]

Kup nową kartę i po kłopocie.
A stara jest duża i kosztowna? To sprawdź czy ma gwarancję.

Data: 2018-02-08 11:07:00
Autor: Trybun
jak sformatować karte SD
[...]

W sumie nie wiadomo jakie skutki może przynieść naciśnięcie klawisza "DEL" gdy telefon jest podłączony do kompa w innym trybie niż pamięć.

jak sformatować karte SD