jak sformatować karte SD

Data: 2018-02-07 11:55:34
Autor: Trybun
jak sformatować karte SD
W dniu 2018-02-07 o 09:12, Bolko pisze:
Żona zleciła mi w swojej lumii przegrać zdjęcia na komputer.
Podłączyłem kabelkiem do komputera.
Zaznaczyłem, skopiowałem, usunąłem klawiszem DEL
Efekt:
aparat w lumii nie działa
zdjęcia już kilka razy usuwałem ale nadal tam są.

próbowałem przez wiersz poleceń
format e:
ale wyskakuje komunikat o niepowodzeniu

próbowałem zarządzanie komputerem>zarządzanie dyskami
ale też nie daje efektu

Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

Data: 2018-02-07 05:08:28
Autor: Bolko
jak sformatować karte SD
W dniu środa, 7 lutego 2018 11:55:56 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
>
> Karta samsunga 16GB kupiona w media markt, nienajtańsza.

Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

zanim rozgryzę o co chodzi z aparatem to zastanawiam się co się stało
że nie mogę usunąć sformatować karty

Data: 2018-02-07 14:33:03
Autor: Trybun
jak sformatować karte SD
W dniu 2018-02-07 o 14:08, Bolko pisze:
[...]

A jako co jest ustawiony w opcjach usb telefonu i widziany przez komp ten podłączony nośnik?

Data: 2018-02-07 11:00:39
Autor: Bolko
jak sformatować karte SD
W dniu środa, 7 lutego 2018 14:32:57 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> zanim rozgryzę o co chodzi z aparatem to zastanawiam się co się stało
> że nie mogę usunąć sformatować karty

A jako co jest ustawiony w opcjach usb telefonu i widziany przez komp ten podłączony nośnik?

w komputerze widzi jako oddzielny napęd

próbowałem sformatować w aparacie ale nic z tego

Data: 2018-02-07 19:35:13
Autor: PiteR
jak sformatować karte SD
Bolko pisze tak:

próbowałem sformatować w aparacie ale nic z tego

próbowałeś w kompie sformatować?

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-08 11:02:06
Autor: Trybun
jak sformatować karte SD
W dniu 2018-02-07 o 20:00, Bolko pisze:
[...]

Dziwna sprawa. Może spróbuj sformatować w kompie po wyjęciu z telefonu.. A tak w ogóle to karta może być uszkodzona.

Data: 2018-02-07 19:34:04
Autor: PiteR
jak sformatować karte SD
Trybun pisze tak:

Może trzeba ustawić połączenie w telefonie, jako kartę pamięci.

Może już u niego nie da się. Tak producenci robią nam dobrze. Idiotyzm narodził sie gdzieś na dalekim wschodzie.

Zegar 2cm, data 3mm. Poczekaj koreański kurduplu. Też będziesz kiedyś nie widział.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-09 09:01:53
Autor: Marek
jak sformatować karte SD
On Wed, 07 Feb 2018 19:34:04 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
Może już u niego nie da się. Tak producenci robią nam dobrze. Idiotyzm narodził sie gdzieś na dalekim wschodzie.

Co konkretnie nazywasz idiotyzmem?

--
Marek

Data: 2018-02-09 13:22:06
Autor: PiteR
jak sformatować karte SD
Marek pisze tak:

On Wed, 07 Feb 2018 19:34:04 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
Może już u niego nie da się. Tak producenci robią nam dobrze. Idiotyzm narodził sie gdzieś na dalekim wschodzie.

Co konkretnie nazywasz idiotyzmem?

Pamiętasz niemiecki, europejski sprzęt. Był przyjazny i logiczny.
Potem został wyparty przez 30 letnie dzieciuchy z Chin i Korei.

Ikonki, gradienty, diamenciki. Żeby ściemnić rozjaśnić telewizor
3 poziomy w menu.

No po ch. mi np godzina w pionie 12oo z przesuwającymi się zerami minut pod 12? Chciałbym poznać gościa który to wymyślał.

--
Piotrek

Let me see your war face.

jak sformatować karte SD