jak sie nazywa ta usluga w TT, wktorej mozna dzwonic na zagraniczne numery Tmobile za free?

Data: 2011-11-23 10:55:42
Autor: wromek
jak sie nazywa ta usluga w TT, wktorej mozna dzwonic na zagraniczne numery Tmobile za free?
j.w.
chce ja aktywowac ponownie i nie moge jej znalezc.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-11-23 11:22:21
Autor: dizel
jak sie nazywa ta usluga w TT, wktorej mozna dzwonic na zagraniczne numery Tmobile za free?
On Wed, 23 Nov 2011 10:55:42 +0100, "wromek"
<wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

j.w.
chce ja aktywowac ponownie i nie moge jej znalezc.

zawsze blisko, ale zakończyli ją 21.11.2011r.
wprowadzili pakiet 1500 minut do t i stacjonarne ale tylko w Polsce za
9pln na 14 dni

Data: 2011-11-23 11:27:48
Autor: wromek
[...]

to jest skurwysynstwo, kupilem taktaka tylko po to zeby moc dzwonic do kierowcy a usluga miala byc aktywna do konca tego roku.
wykorzystam reszte co mi zostala na koncie i spadam i wiecej juz nie wroce.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-11-23 17:52:31
Autor: ToMasz
[...]

ja bym oddał sprawę do sądu. jeśli wykażesz jakie straty poniosłeś z tytułu zmiany regulaminu usługi - będziesz bogaty!
ToMasz

Data: 2011-11-23 17:02:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 23 Nov 2011 17:52:31 +0100, ToMasz napisał(a):

ja bym oddał sprawę do sądu. jeśli wykażesz jakie straty poniosłeś z tytułu zmiany regulaminu usługi - będziesz bogaty!

Nie, nie będzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-11-23 13:09:36
Autor: Ghost

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/uslugi/wszedzie_rozmawiaj

Data: 2011-11-23 17:08:19
Autor: wromek
[...]

ale co ten link ma wnosic? przeciez to mi do niczego nieprzydatne skoro moj keirowca ma karte tmobila w Austrii i w Niemczech po to, zebym mogl miec do neigo za darmo...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-11-23 17:24:14
Autor: Ghost

Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jaj5pq$m2s$1news.onet.pl...
[...]

A, juz widze, on ma zagraniczny numer.

Data: 2011-11-28 20:36:00
Autor: jerry
[...]

W takim razie nie TT tylko taryfa biznesowa i usługa "zawsze biznes"
Tylko, że w regulaminie stoi "do 31 sierpnia", a wygląda jakby cały czas
dostępna.

jak sie nazywa ta usluga w TT, wktorej mozna dzwonic na zagraniczne numery Tmobile za free?