[waw] jak się nie dać zabić i dojechać do Zielon ki?

Data: 2010-04-21 12:54:23
Autor: drops
[waw] jak się nie dać zabić i dojechać do Zielon ki?
hejka,

pomóżcie pls jak dojechać do Zielonki z Konstancina?
trasa w linku:
http://www.tinyurl.pl?mJjid43c

do Wisły spoko, ale potem jak uniknąć kilerów samochodziarzy? mogę
oczywiście trochę nadrobić trasy byle nie Żołnierską jechać

pozdro,
drops

Data: 2010-04-21 13:56:07
Autor: tadek
On 21 Kwi, 21:54, drops <rafal.dro...@gmail.com> wrote:
[...]

a autobusy ew. PKP tam nie dochodzi?

Data: 2010-04-21 20:39:47
Autor: Rafał Muszczynko
[waw] jak się nie dać zabić i dojechać do Zielonki?
drops <rafal.drosik@gmail.com> napisał(a):
hejka,

pom=F3=BFcie pls jak dojecha=E6 do Zielonki z Konstancina?
trasa w linku:
http://www.tinyurl.pl?mJjid43c

do Wis=B3y spoko, ale potem jak unikn=B1=E6 kiler=F3w samochodziarzy? mog=
=EA
oczywi=B6cie troch=EA nadrobi=E6 trasy byle nie =AFo=B3niersk=B1 jecha=E6

Ja z Białołęki jeździłem tak: wzdłuż kanałku (szlakiem) do Nieporętu, dalej
szosą gminną do Radzymina przez Białobrzegi, a stamtąd już 635 (tak ruch jest
znacznie mniejszy niż na Żołnierskiej) na Wołomin. Ale dla Ciebie to mocno
naokoło będzie.

Pamiętam też, że kiedyś mnie znajomi prowadzili jakoś przez Marki (a do Marek
uliczkami i wzdłuż kanałku takiego (ul. Sienna i Kordeckiego albo wzdłuż kan.
Markowskiego???). Ale dokładnie to Ci nie będę w stanie podać jak jechaliśmy,
bo raz, że to parę lat temu było, a dwa, że jechałem w grupie więc nie
skupiałem się na trasie.

Data: 2010-04-22 02:28:14
Autor: Ryszard Mikke
[...]

A czemu nie tak: http://42.pl/u/2fn5 ?

rmikke

Data: 2010-04-22 02:31:16
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> =EA
> oczywi=B6cie troch=EA nadrobi=E6 trasy byle nie =AFo=B3niersk=B1 jecha=E6

I ten kawałek po Marsa przy stacji Rembertów też można,
zdaje się, ominąć, przeprowadzając rower przez przejscie podziemne
na drugim końcu stacji, jeśli Ci bardzo zależy. Albo walić prosto Marsa...

rmikke

Data: 2010-04-22 08:09:50
Autor: otimor
drops wrote:

[...]

Jesli nie jedziesz szosowka, to Żołnierska jest łatwa do ominięcia
lasem. Mogę opisać trasę. Ale jeśli nie chcesz Żołnierskiej, to radzę
Ci omiń też drogę 634 z Zielonki do Wołomina, jest nieprzyjemna,
ciężarówki ciężarówki potrafią z niej spychać. Ale za to dokładnie
równolegle biegnie dukt leśny, którym dojeżdża się do mostku na rzeczce
która jest celem.

Jest tez skrót przez AON w Rembertowie, ale to juz jazda troche na
orientacje i bezdrożami. Choć nie jest trudna.

Data: 2010-04-22 11:23:29
Autor: Frankie
W dniu 10-04-21 21:54, drops pisze:

pomóżcie pls jak dojechać do Zielonki z Konstancina?
trasa w linku:
http://www.tinyurl.pl?mJjid43c

Żołnierska to najgorsza z możliwych opcji :-/
Proponuję tak:

http://tiny.pl/hg68l

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-22 12:43:30
Autor: Kacper Perschke
[waw] jak się nie dać zabić i dojechać do Zielonki?
Dnia 22.04.2010 Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał:
[...]
Proponuję tak:
http://tiny.pl/hg68l

Tak bym pojechał.

KAcper

Data: 2010-04-22 23:59:02
Autor: Jan Kowalski
drops wrote:

[...]

Tak jak narysowałeś... Dokładnie. Głównymi drogami jakie tam są... Aczkolwiek ja rok temu jeździłem w drugą stronę i problemów nie miałem żadnych. No ok - na Żołneirskiej w przeciwnym kierunku gromadził się za mną mały koreczek, ale że rower nie pionowy, a poziomy SWB, to wszyscy grzecznie czekali aż dojadę do >1 pasmówki :D

[waw] jak się nie dać zabić i dojechać do Zielon ki?