jak sie oblowic na Wyspach nic nie robiac?

Data: 2010-01-31 10:43:20
Autor: fatso
jak sie oblowic na Wyspach nic nie robiac?
Proste: zamordowac staruszke! Ja to zrobilem albo tak przynajmniej zdecydowala rodzina kretynow, tzw yorkies.
Afera kosztowala juz Krolowa cwierc miliona funtow( ja sam wyrwalem juz >pol miliona zlotych). Od 2.5 lat zyje sobie jak paczek
w masle, zamiast harowac na moja Krolowa to ona musi robic na mnie, biedna Babcia.
No a teraz sie przenosimy do European Court of Human Rights, bedzie dalsze rwanie szmalu przez prawnikow itp chujostwo.
Wasz Korespondent z Londynu wszedl dzisiaj na strony najwazniejszej gazety na Wyspach.  Mam nadzieje ze za moim
przyklade pojda inni i zacznie sie tutaj prawdziwe polowanie na staruszki. Tylko sie modlic do Swietego Huberta.

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/health/article7009692.ece

fatso

jak sie oblowic na Wyspach nic nie robiac?