jak sie pozbyc...

Data: 2009-04-12 19:31:30
Autor: CeZ__134
jak sie pozbyc...
Witam

Sytuacja kolegi.Mieszka on z dziewczyna,nie maja slubu.Kupil mieszkanie,zameldowal dziewczyne na 5 lat wraz z jej 14 letnim synem-i jak to w zyciu bywa, nie uklada sie,Pannica nie chce opuscic dobrowolnie mieszkania,straszy policja ,w razie tego jak bedzie chcial ja za drzwi wystawic.. ..mozna powiedziec ze jest fatalnie...
Wiec..co chlopak powinien ( moze )w tej sytuacji zrobic ,aby najprosciej na swiecie pozbyc sie pannicy w legalny i zgodny z prawem sposob ?.. wystawic ja za drzwi wraz z tobolami bez zadnych konsekwencji ?..niestety,prawo to dosc rozlegla pustynia przepisow w ktorej mozna sie zgubic..:)
Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie rozwiazac ?

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-04-12 21:26:43
Autor: mike
jak sie pozbyc...

"CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> wrote in message news:grt8h0$mo9$1zeus.man.szczecin.pl...
[...]

Zupełnie teoretyzuję, nie mając pokrycia w prawie. Czy można tej zacnej Pani naliczać czynsz i w przypadku nie płacenia zameldować ją w Krajowym Rejestrze Długu?

Data: 2009-04-12 21:49:34
Autor: Robert Tomasik
jak sie pozbyc...
Użytkownik "mike" <dnd@noadress.com> napisał w wiadomości news:grtf96$9s2$1news.wp.pl...
[...]

Oczywiście, ze można. Z rejestrem długów już gorzej.

Data: 2009-04-13 02:43:31
Autor: Andrzej Lawa
jak sie pozbyc...
Robert Tomasik pisze:

Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie rozwiazac ?
Zupełnie teoretyzuję, nie mając pokrycia w prawie. Czy można tej zacnej
Pani  naliczać czynsz

Oczywiście, ze można.

Należy jeszcze pamiętać o podatku.

Data: 2009-04-13 21:13:16
Autor: Johnson
jak sie pozbyc...
Robert Tomasik pisze:

Pani  naliczać czynsz i w przypadku nie płacenia zameldować ją w Krajowym Rejestrze Długu?

Oczywiście, ze można. Z rejestrem długów już gorzej.

Niby jak można? bez umowy najmu?

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-04-13 21:43:01
Autor: Robert Tomasik
jak sie pozbyc...
Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości news:gs02sb$sfk$1inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik pisze:
Pani  naliczać czynsz i w przypadku nie płacenia zameldować ją w Krajowym Rejestrze Długu?
Oczywiście, ze można. Z rejestrem długów już gorzej.
Niby jak można? bez umowy najmu?

Umowa jest, tylko ustna. Kwestia udowodnienia, ze korzystała. Moim zdaniem rzecz do wygrania.

Data: 2009-04-14 00:54:52
Autor: Johnson
jak sie pozbyc...
Robert Tomasik pisze:

Niby jak można? bez umowy najmu?

Umowa jest, tylko ustna. Kwestia udowodnienia, ze korzystała. Moim zdaniem rzecz do wygrania.

Jak ustna? Czytać nie umiesz :) ? Przecież autor pisze wyraźnie że najmu nie było. A twierdzenie że był najem, to już w ogóle wpędza gościa w kłopoty. Najem trzeba jeszcze umieć wypowiedzieć, a nie wszyscy to potrafią. W dodatku przez ten najem jak się pani uprze to prawie na zawsze tam zostanie. To byłaby pewnie najgłupsza rzecz jaką można by zrobić.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-04-12 21:52:13
Autor: Robert Tomasik
jak sie pozbyc...
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grt8h0$mo9$1zeus.man.szczecin.pl...
[...]

Zameldowanie lub nie nie ma tu większego znaczenia. WEażnym jest, ze wyraził zgodę na zamieszkanie. Pewnie umowy zadnej nie było, więc chwilowo trzeba założyć, ze powstał stosunek prawny uzyczenia. By go zerwać trzeba go wypowiedzieć, a potem pannę eksmitować. Poszukaj po tym ostatnim haśle w naszym archiwum, bo wałkowane było kilka razy. Kazde inne praktyczne rozwiażanie będzie naruszeniem prawa w mniejszym bądź większym stopniu.

Data: 2009-04-12 22:04:44
Autor: moje_przedmioty
jak sie pozbyc...

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grth8q$2pn$2inews.gazeta.pl...
[...]

A czy zmiana zamków podczas wyjścia Pani na miasto mogła by być skuteczna?
Pani wraca ale już nie może wejśc do mieszknaia?
Foti

Data: 2009-04-12 15:41:52
Autor: witek
jak sie pozbyc...
moje_przedmioty wrote:
A czy zmiana zamkĂłw podczas wyjÂścia Pani na miasto mogÂła by byĂŚ skuteczna?

Robert Tomasik wrote:

> ... a potem pannę eksmitować. Kazde
> inne praktyczne rozwiażanie będzie naruszeniem prawa w mniejszym bądź
> większym stopniu.

Pani wraca ale juÂż nie moÂże wejÂśc do mieszknaia?

Pani idzie do hotelu, a potem w pozwie o przywrócenie posiadania dolicza hotel. I w efekcie komornik zamiast ją eksmitować to ją do mieszkania wprowadzi, a ty jeszcze za to zapłacisz.

Data: 2009-04-13 11:04:18
Autor: Szerr
jak sie pozbyc...
Dnia Sun, 12 Apr 2009 15:41:52 -0500, witek napisał(a)
w:<news:grtjmh$bfb$1inews.gazeta.pl>:

Pani idzie do hotelu, a potem w pozwie o przywrócenie posiadania dolicza hotel.

Nie każdy to wie, nie każdego też stać, żeby za hotel założyć, a potem
liczyć na korzystny wyrok sądu. Bo do sądu, jak powszechnie wiadomo, nie
idzie się po sprawiedliwość, lecz po wyrok.

--
Quid leges sine moribus?

Data: 2009-04-12 23:33:23
Autor: Robert Tomasik
jak sie pozbyc...
Użytkownik "moje_przedmioty" <moje_przedmioty@interia.pl> napisał w wiadomości news:grti5d$4h3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Technicznie zapewne tak. Pytanie, co zrobi dziewczyna. W praktyce to moim zdaniem bardzo silnie zależy od jej determinacji, czyli generalnie od tego, czy ma gdzie się przeprowadzić oraz z jakich przyczyn siedzi u niego (przykładowo z miłości - nieodwzajemnionej). Jak nie ma gdzie iść, to się z tego zrobi granda.

Pani wraca ale już nie może wejść do mieszkania?

I wzywa Policję. Zmuszanie do określonego zachowania jak drut. Odradzam. To już prędzej zafundować jej jakieś wczasy i po dwóch tygodniach udać Greka, że się wyprowadziła. Ale i to dość ryzykowne.

Data: 2009-04-13 02:22:12
Autor: Andrzej Lawa
jak sie pozbyc...
Robert Tomasik pisze:

I wzywa Policję. Zmuszanie do określonego zachowania jak drut. Odradzam.
To już prędzej zafundować jej jakieś wczasy i po dwóch tygodniach udać
Greka, że się wyprowadziła. Ale i to dość ryzykowne.

Ahem - zwracam uwagę, że namawiasz do fałszywych zeznań.

Może lepiej tego nie robić, hmm?

Data: 2009-04-13 21:40:25
Autor: Robert Tomasik
jak sie pozbyc...
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:k6dab6-fd.ln1ncc1701.lechistan.com...
Robert Tomasik pisze:
[...]

Czemu fałszywych zeznań? Wyprowadziłą się? Wyprowadziła.

Data: 2009-04-14 00:42:08
Autor: Andrzej Lawa
jak sie pozbyc...
Robert Tomasik pisze:

[...]

Nie. Wyjechała na wakacje. A jakiś [piiiiiiiip] wyrzucił/ukradł jej
rzeczy i zmienił zamki.

Oczywiście istnieje kwestia dowiedzenia, ale tutaj w wątku wyraźnie
widać, że TY namawiasz do fałszywych zeznań ;->

Data: 2009-04-26 08:43:52
Autor: diablica1
jak sie pozbyc...

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:0nrcb6-q33.ln1ncc1701.lechistan.com...
Robert Tomasik pisze:

[...]

ale idotyczne odp. od lat nie czytalam takich idiotyzmow eh

z zaswiatów :P

Data: 2009-04-13 08:53:31
Autor: jb
jak sie pozbyc...
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał(a):
I wzywa Policję. Zmuszanie do określonego zachowania jak drut.

Totalna bzdura. Zmuszanie do określonego zachowania się, aby stanowiło
przestępstwo, musi by przemocą albo przy pomocy gróźb. Gdzie przy wymianie
zamków widzisz przemoc albo groźby?
Witek wyżej napisał, jak to wygląda naprawde.

Data: 2009-04-13 13:29:38
Autor: Andrzej Lawa
jak sie pozbyc...
 jb pisze:
[...]

A jaka jest różnica pomiędzy blokowaniem własnoręcznie drzwi a
zablokowaniem ich "technicznie"?

Data: 2009-04-13 17:13:13
Autor: Roman Rumpel
jak sie pozbyc...
Andrzej Lawa pisze:
 jb pisze:
[...]

NIe widzisz różnicy? Naprawdę.No to pokaż, gdzie w "technicznym" zamknięciu drzwi jest przemoc albo groźba? Acha - korzystając przy tym z prawnego rozumienia przemocy.

--
Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

Roman Rumpel    skype: rumpel.roman
www.rumpel.pl

Data: 2009-04-13 17:43:22
Autor: Andrzej Lawa
jak sie pozbyc...
Roman Rumpel pisze:

[...]

No właśnie - przemoc to nie tylko walenie w mordę ale i nałożenie
kajdanek czy innej blokady.

Data: 2009-04-13 20:52:24
Autor: Icek
jak sie pozbyc...

> [...]
> prawnego rozumienia przemocy.

No właśnie - przemoc to nie tylko walenie w mordę ale i nałożenie

jestes w bledzie. Zgodnie ze stanowiskiem prokuratury rejonowej we WRO tylko
kajdanki i palka to srodki przymusu bezposredniego. Jak stoi do okola Ciebie
7 policjantow i nie pozwala odejsc z miejsca to nie ma mowy o fizycznym
przytrzymywaniu bo oni tylko stali.

Moze tu jest podobnie? :P

Icek

Data: 2009-04-14 00:43:21
Autor: Andrzej Lawa
jak sie pozbyc...
Icek pisze:

[...]

Jakieś brednie (ze strony tej prokuratury)...

Notabene stojące w ostrej sprzeczności z tym, co tutaj regularnie pisuje
Robert Tomasik.

Data: 2009-04-13 21:17:05
Autor: Johnson
jak sie pozbyc...
Andrzej Lawa pisze:

No właśnie - przemoc to nie tylko walenie w mordę ale i nałożenie
kajdanek czy innej blokady.

Jest przemoc i przemoc wobec osoby. A teraz przeczytaj art. 191 kk i dla   porównania art. 167 kk z 1969 roku

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-04-13 10:40:25
Autor: CeZ__134
jak sie pozbyc...

[...]

Moglbys przytoczyc linka do tego archiwum ? jestem tu pierwszy raz i nie bardzo wiem gdzie to szukac :(
szukam sensownego rozwiazania dla kumpla,sytuacja juz troche trwa,a laska jest nie dosc ze upierdliwa to jeszcze zaborcza i zdeterminowana ;-/..-chyba go wysle do prawnika po porade ...

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-04-13 13:33:54
Autor: Andrzej Lawa
jak sie pozbyc...
CeZ__134 pisze:

Moglbys przytoczyc linka do tego archiwum ? jestem tu pierwszy raz i nie bardzo wiem gdzie to szukac :(

google

szukam sensownego rozwiazania dla kumpla,sytuacja juz troche trwa,a laska jest nie dosc ze upierdliwa to jeszcze zaborcza i zdeterminowana ;-/..-chyba go wysle do prawnika po porade ...

Prawnik wiele więcej mu nie poradzi.

Wypowiedzenie umowy -> pozew o eksmisję -> użeranie się w sądzie ->
ewentualnie nakaz eksmisji, ale najprawdopodobniej (jeśli nie ma innego
miejsca do mieszkania) z koniecznością znalezienia lokalu socjalnego ->
gmina pewnie nie ma, więc trzeba będzie samemu zafundować i ewentualnie
pozywać gminę o zwrot kosztów.

Inne metody będą pozaprawne, typu "wynajęcie" mieszkania jakiemuś
brutalowi, ale jak się potem pozbędziesz jego?

Data: 2009-04-13 15:34:37
Autor: CeZ__134
jak sie pozbyc...

[...]

S,ytuacja jest dobra-z jednej strony ze nie maja slubu i ze to jest jego mieszkanie...ale mimo tego beda niezle schody ;-/

CeZ__134

Data: 2009-04-13 21:18:25
Autor: Johnson
jak sie pozbyc...
Andrzej Lawa pisze:

Inne metody będą pozaprawne, typu "wynajęcie" mieszkania jakiemuś
brutalowi, ale jak się potem pozbędziesz jego?

No, w kwietniowym Detektywie jest opis takiego zachowania. Gość dostał w efekcie 25 lat.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-04-13 23:12:55
Autor: zly
jak sie pozbyc...
Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:18:25 +0200, Johnson napisał(a):

No, w kwietniowym Detektywie jest opis takiego zachowania. Gość dostał w efekcie 25 lat.

ktory i za co?
--
marcin

Data: 2009-04-14 00:55:20
Autor: Johnson
jak sie pozbyc...
zly pisze:

No, w kwietniowym Detektywie jest opis takiego zachowania. Gość dostał w efekcie 25 lat.

ktory i za co?

Kup sobie i przeczytaj.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-04-14 09:54:15
Autor: zly
jak sie pozbyc...
Dnia Tue, 14 Apr 2009 00:55:20 +0200, Johnson napisał(a):

Kup sobie i przeczytaj.

rotfl
--
marcin

Data: 2009-04-12 22:55:47
Autor: mt
jak sie pozbyc...
CeZ__134 pisze:
[...]

Kolega wdepnal w gowno bo myslal chujem zamiast glowa i to sa tego skutki.  Podobnie pannica albo raczej kobieta mogla by zazyczyc sobie kasiory za dymanie.  No i dziecko 14 lat, Zycie to nie jebajka jak mawiaja Niemcy.

Data: 2009-04-13 18:01:24
Autor: Arturro
jak sie pozbyc...

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grt8h0$mo9$1zeus.man.szczecin.pl...
Witam

Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie rozwiazac ?

Najprościej wziąc sobie inną babę do tego mieszkania. Z doświadczenia wiem, że w takiej sytuacji była by niezła jatka. Tylko potem mógłby byc taki sam problem pozbycia się tej drugiej :)

--
Arturro

Data: 2009-04-13 19:18:36
Autor: rezist.com
jak sie pozbyc...
Super pomysl, dwie baby i dziecko to juz zajebisty
material dla jakiegos maniaka z TVN UWAGA.

Pomijam juz fakt, ze zapewne sie dogadaja,
jak to wyruchac z mieszkanka faceta ;D

--
tomek nowak
http://rezist.com

Data: 2009-04-13 19:40:03
Autor: Arturro
jak sie pozbyc...

Użytkownik "rezist.com" <rele@se.us> napisał w wiadomości news:grvs7q$f36$1cougar.axelspringer.pl...
Super pomysl, dwie baby i dziecko to juz zajebisty
material dla jakiegos maniaka z TVN UWAGA.

Pomijam juz fakt, ze zapewne sie dogadaja,
jak to wyruchac z mieszkanka faceta ;D

Kobiety się tak łatwo nie dogadują jak mężczyźni, wiem  to z pracy. Zwłaszcza jeżeli są zazdrosne o jednego faceta.

--
Arturro

Data: 2009-04-13 21:28:05
Autor: rezist.com
jak sie pozbyc...
z pracy to ja tez wiem wiele, ale wole
chuchac poza praca na zimne ;D

--
tomek nowak
http://rezist.com

Data: 2009-04-14 13:19:34
Autor: Catalyst
jak sie pozbyc...

"rezist.com" <rele@se.us> wrote in message news:grvs7q$f36$1cougar.axelspringer.pl...
Super pomysl, dwie baby i dziecko to juz zajebisty
material dla jakiegos maniaka z TVN UWAGA.

Pomijam juz fakt, ze zapewne sie dogadaja,
jak to wyruchac z mieszkanka faceta ;D

Może by jakiś 3kąt wyszedł? :D
To był happy-end ;)

Data: 2009-04-14 09:38:44
Autor: Paweł
jak sie pozbyc...
[...]

A może jakiś uciążliwy remont?
Na przykład zdemontowanie okien. --
Paweł

Data: 2009-04-14 14:47:22
Autor: Andrzej Lawa
jak sie pozbyc...
Paweł pisze:

A może jakiś uciążliwy remont?
Na przykład zdemontowanie okien.

Na to chyba za późno - zimą lepiej ;)

Data: 2009-04-15 18:43:59
Autor: Verox
jak sie pozbyc...
On Tue, 14 Apr 2009 09:38:44 +0200, Paweł napisał:
[...]

Wypowiedzieć wszystkie media i wyjechać do sanatorium, najlepiej na 2 turnusy. --
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Data: 2009-04-15 21:22:40
Autor: ąćęłńóśźż
jak sie pozbyc...
Czyli w praktyce tylko energię elektryczną, to założą sobie np. na licznik przedmiarowy.
JaC

-- -- -

Wypowiedzieć wszystkie media

Data: 2009-04-15 21:06:26
[...]