jak sie pozbyc...

Data: 2009-04-15 21:06:26
Autor: robert 21
jak sie pozbyc...
Witam

Sytuacja kolegi.Mieszka on z dziewczyna,nie maja slubu.Kupil mieszkanie,zameldowal dziewczyne na 5 lat wraz z jej 14 letnim synem-i jak to w zyciu bywa, nie uklada sie,Pannica nie chce opuscic dobrowolnie mieszkania,straszy policja ,w razie tego jak bedzie chcial ja za drzwi wystawic.. ..mozna powiedziec ze jest fatalnie...
Wiec..co chlopak powinien ( moze )w tej sytuacji zrobic ,aby najprosciej na swiecie pozbyc sie pannicy w legalny i zgodny z prawem sposob ?.. wystawic ja za drzwi wraz z tobolami bez zadnych konsekwencji ?..niestety,prawo to dosc rozlegla pustynia przepisow w ktorej mozna sie zgubic..:)
Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie rozwiazac ?

Eksmisja na bruk i wymiana zamków.

Data: 2009-04-15 14:19:48
Autor: witek
jak sie pozbyc...