jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?

Data: 2010-08-02 22:11:57
Autor: emyo
jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?
Zamierzam zmienić opony w rowerze MTB ze względu na to że więcej jeżdżę po asfalcie. I teraz mam pytanie bo znalazłem tanią oponę http://allegro.pl/item1170162449_opona_maxxis_wormdrive_26x1_90_semi_slick_okazja.html#gallery na Allegro. Czy to dobry wybór?

pozdr __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

Data: 2010-08-02 13:32:58
Autor: AndrzejM
On 2 Sie, 22:11, "emyo" <em...@o2.pl> wrote:
[...]

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

Tak sobie. Szczególnie jak wpadnie się w miękki teren. Jeśli już to
Maxiss Detonator. To jest slick. Po asfalcie smiga jak żadna inna. A
do tego można ją wrzucić na trenażer. I w miarę odporna na przebicie.

Data: 2010-08-03 00:32:46
Autor: misza
[...]

....i świetnie spisze się w miękkim terenie?

Jeżdżę na zwijanym wormdrivie, z osiągów na asfalcie, jestem
zadowolony, w piachu jest świetna, a w błocie przy minimum techniki
też daje radę :)

MarcinS

Data: 2010-08-03 18:35:17
Autor: Niewe
misza pisze:
Jeżdżę na zwijanym wormdrivie, z osiągów na asfalcie, jestem
zadowolony, w piachu jest świetna, a w błocie przy minimum techniki
też daje radę :)

Podpisuję się dwoma ręcoma.
To bardzo dobra, uniwersalna opona.

Data: 2010-08-03 10:21:24
Autor: AndrzejM
On 3 Sie, 18:35, Niewe <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> wrote:
misza pisze:

> Jeżdżę na zwijanym wormdrivie, z osiągów na asfalcie, jestem
> zadowolony, w piachu jest świetna, a w błocie przy minimum techniki
> [...]

Być może i są dobre jak się waży 70kg. Ja należę do cięższej kategorii
i owszem po asfalcie jeździło się dobrze ale już po polnych i leśnych
drogach nie bardzo. Na każdej wycieczce w terenie odstawałem od grupy
i wymagało to ode mnie więcej pracy. Na asfalcie ok. Dlatego
uprzedzony jestem do tych oponek.

Data: 2010-08-03 19:56:17
Autor: Fabian
W dniu 03.08.2010 19:21, AndrzejM pisze:
Być może i są dobre jak się waży 70kg. Ja należę do cięższej kategorii
i owszem po asfalcie jeździło się dobrze ale już po polnych i leśnych
drogach nie bardzo. Na każdej wycieczce w terenie odstawałem od grupy

Na pewno to wina oponek? ;) A o jakim terenie mówisz?

Fabian.

Data: 2010-08-03 11:03:36
Autor: AndrzejM
On 3 Sie, 19:56, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
> [...]

> drogach nie bardzo. Na każdej wycieczce w terenie odstawałem od grupy

Na pewno to wina oponek? ;) A o jakim terenie mówisz?

Niestety oponek. Wiem o co Ci chodzi. Przygotowanie kondycyjne dobre.
Teren piaszczysto-leśny i od czasu do czasu trawa. Miałem za każdym
razem wrażenie, że opony wciągają mnie w podłoże i hamują. Jechałem
maraton w Nałęczowie na wormsach i odcinek po łąkach i lessach po
prostu mnie zakatowały.

Data: 2010-08-02 22:27:34
Autor: szufla
jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?
Ot taka oponka, malo odporna na przebicia.
Ta jest fajniesza ;)
http://allegro.pl/item1164921229_schwalbe_hurricane_26_x_2_0_perf_super_cena.html

sz.

Data: 2010-08-03 03:09:28
Autor: vaguehue
[...]

Hey hey =]

Wybor opony do jazdy rekreacyjnej calkiem trafny, dobra cena, tylko
szkoda ze ciezkawe, 'toporne'. W swojej klasie ok =]

 Jezeli jednak szukasz czegos szybszego zarowno w terenie jak i na
szosie, to osobiscie moge polecic bonty XR1 (np.
http://www.evanscycles.com/products/bontrager/xr1-team-26-x-20-folding-tyre-ec017757
- na pewno da sie gdzies taniej dorwac) - nieporownywalnie nizsze
opory toczenia jenoczesnie dajace wystarczajaco 'gripa' na piachy
troche blota. Dzielnie spisuja sie na mym malym streetowym rowerku -
po miescie i w terenie. Lekkie jak diabli - piekne przyspieszenie.

Tak czy inaczej, milego smigania,

vaguehue.

Data: 2010-08-03 10:32:51
Autor: wojek
jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?
BTW: Miał ktoż z was kiedyś jakieś problemy z Policją za bieżnik mniejszy niż 1.6mm? To się tyczy rowerów też? Szosówki mało które mają więcej.

pozdr.
w.

Data: 2010-08-03 02:58:56
Autor: Jesse Custer
On 3 Sie, 10:32, wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
[...]

Heh, skąd taki pomysł? Nie ma absolutnie żadnego przepisu
określającego typ i głębokość bieżnika w oponach rowerowych. Ba
niektóre oponki jak np. Schwalbe kojak od nowości nie mają bieżnika..

Data: 2010-08-03 03:15:12
Autor: vaguehue
[...]

Nope O_o'

I niestety nie widze powodu. Bieznik nie poprawia, ale wrecz odwrotnie
- zmniejsza przyczepnosc opony na asfalcie.
Zdziwilabym sie tez gdyby szosy pomykaly z jakimkolwiek bieznikiem.
Ktos Cie zatrzymal? Jezeli tak, nastepnym razem strzel fote i wrzuc
tu, to sie razem posmiejemy ;P

vaguehue =]

Data: 2010-08-03 10:37:39
Autor: Rooobert K...
jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?
Nawet nie patrz na te maxxisy, jezdzilem na nich, te z ostatnich lat szybciej sie scieraja, moze i oponki O.K. ale za duzo na nich kapci lapalem (srednio kapec raz na 1000km).
Kupuj zdecydowanie Schwalbe Hurricane - mam wrazenie ze tocza sie jeszcze lepiej od Maxxisa, bieznik starcza na bardzo dlugo (na tyle mam przejechane ponad 8000km i nadal nie mam mowy o wymianie opony, czego nie moge powiedziec o wormdirvach z ostatnich lat) i co najwazniejsze - praktycznie brak kapci ( jeden kapec na 8000km).
Pozdr
R.... --

Data: 2010-08-03 11:56:55
Autor: Mariusz Kruk
jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "emyo"
[...]

Same w sobie Wormdrive'y są jakie są (miałem przez kilka lat i nie
narzekałem specjalnie, ale pewnie znalazłoby się coś lepszego).
Warto natomiast zwrócić uwagę, że Wormdrive'y nie są produkowane od
kilku już chyba lat, więc te, które można obecnie kupić mogą być już
zleżałe.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-08-03 13:07:40
Autor: wojtek_w_pracy
[...]

Miałem i z przyjemnością się ich pozbyłem. Szybko się zużywają, dość
często łapałem na nich flaty, na asfalcie toczą się średnio w
porównaniu do innych semislików, w terenie też szału nie robią. O
wiele bardziej byłem zadowolony ze Schwalbe Hurricane.
Pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2010-08-27 11:34:24
Autor: Piotr Kieracinski
emyo pisze:
[...]

Nie, łatwo ulega przebiciom (5 w ub. roku w Rumunii). O ile pasuje Ci rozmiar, polecam, jak kilka innych osob, Schwalbe Hurricane (niestety, nie ma wyboru rozmiarow). w tym roku zrobilem na niej troche i zadnego defektu, toczy sie po asfalcie cicho i szybko i daje rade w latwym terenie.

Pik

Data: 2010-08-27 14:02:24
Autor: Michał
W dniu 2010-08-02 22:11, emyo pisze:
[...]