jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?

Data: 2010-08-02 13:32:58
Autor: AndrzejM
jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?
On 2 Sie, 22:11, "emyo" <em...@o2.pl> wrote:
Zamierzam zmienić opony w rowerze MTB ze względu na to że więcej jeżdżę po
asfalcie. I teraz mam pytanie bo znalazłem tanią oponęhttp://allegro.pl/item1170162449_opona_maxxis_wormdrive_26x1_90_semi_...
na Allegro. Czy to dobry wybór?

pozdr

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

Tak sobie. Szczególnie jak wpadnie się w miękki teren. Jeśli już to
Maxiss Detonator. To jest slick. Po asfalcie smiga jak żadna inna. A
do tego można ją wrzucić na trenażer. I w miarę odporna na przebicie.

Data: 2010-08-03 00:32:46
Autor: misza
[...]

....i świetnie spisze się w miękkim terenie?

Jeżdżę na zwijanym wormdrivie, z osiągów na asfalcie, jestem
zadowolony, w piachu jest świetna, a w błocie przy minimum techniki
też daje radę :)

MarcinS

Data: 2010-08-03 18:35:17
Autor: Niewe
misza pisze:
Jeżdżę na zwijanym wormdrivie, z osiągów na asfalcie, jestem
zadowolony, w piachu jest świetna, a w błocie przy minimum techniki
też daje radę :)

Podpisuję się dwoma ręcoma.
To bardzo dobra, uniwersalna opona.

Data: 2010-08-03 10:21:24
Autor: AndrzejM
On 3 Sie, 18:35, Niewe <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> wrote:
misza pisze:

> Jeżdżę na zwijanym wormdrivie, z osiągów na asfalcie, jestem
> zadowolony, w piachu jest świetna, a w błocie przy minimum techniki
> [...]

Być może i są dobre jak się waży 70kg. Ja należę do cięższej kategorii
i owszem po asfalcie jeździło się dobrze ale już po polnych i leśnych
drogach nie bardzo. Na każdej wycieczce w terenie odstawałem od grupy
i wymagało to ode mnie więcej pracy. Na asfalcie ok. Dlatego
uprzedzony jestem do tych oponek.

Data: 2010-08-03 19:56:17
Autor: Fabian
W dniu 03.08.2010 19:21, AndrzejM pisze:
Być może i są dobre jak się waży 70kg. Ja należę do cięższej kategorii
i owszem po asfalcie jeździło się dobrze ale już po polnych i leśnych
drogach nie bardzo. Na każdej wycieczce w terenie odstawałem od grupy

Na pewno to wina oponek? ;) A o jakim terenie mówisz?

Fabian.

Data: 2010-08-03 11:03:36
Autor: AndrzejM
On 3 Sie, 19:56, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
> [...]

> drogach nie bardzo. Na każdej wycieczce w terenie odstawałem od grupy

Na pewno to wina oponek? ;) A o jakim terenie mówisz?

Niestety oponek. Wiem o co Ci chodzi. Przygotowanie kondycyjne dobre.
Teren piaszczysto-leśny i od czasu do czasu trawa. Miałem za każdym
razem wrażenie, że opony wciągają mnie w podłoże i hamują. Jechałem
maraton w Nałęczowie na wormsach i odcinek po łąkach i lessach po
prostu mnie zakatowały.

jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?