jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?

Data: 2010-08-03 11:56:55
Autor: Mariusz Kruk
jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "emyo"
Zamierzam zmienić opony w rowerze MTB ze względu na to że więcej jeżdżę po asfalcie. I teraz mam pytanie bo znalazłem tanią oponę http://allegro.pl/item1170162449_opona_maxxis_wormdrive_26x1_90_semi_slick_okazja.html#gallery na Allegro. Czy to dobry wybór?

Same w sobie Wormdrive'y są jakie są (miałem przez kilka lat i nie
narzekałem specjalnie, ale pewnie znalazłoby się coś lepszego).
Warto natomiast zwrócić uwagę, że Wormdrive'y nie są produkowane od
kilku już chyba lat, więc te, które można obecnie kupić mogą być już
zleżałe.

--

jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?