jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?

Data: 2010-08-03 10:37:39
Autor: Rooobert K...
jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?
Nawet nie patrz na te maxxisy, jezdzilem na nich, te z ostatnich lat szybciej sie scieraja, moze i oponki O.K. ale za duzo na nich kapci lapalem (srednio kapec raz na 1000km).
Kupuj zdecydowanie Schwalbe Hurricane - mam wrazenie ze tocza sie jeszcze lepiej od Maxxisa, bieznik starcza na bardzo dlugo (na tyle mam przejechane ponad 8000km i nadal nie mam mowy o wymianie opony, czego nie moge powiedziec o wormdirvach z ostatnich lat) i co najwazniejsze - praktycznie brak kapci ( jeden kapec na 8000km).
Pozdr
R.... --

jak sie spisuje Maxxis Wormdrive?