jak sie sprawuja myphony?

Data: 2009-09-19 19:51:47
Autor: Michał
jak sie sprawuja myphony?
witam,
moze ktos posiada i sie podzieli jakimis informacjami. mam obecnie pda- diamonda, szczerze mowiac bym sie chetnie przesiadl na duala ale pda, a takich nie ma, stad mysle nad przesiadka na myphona, bo mnie meczy juz noszenie dwoch telefonow;/

--
Pozdrawiam,
         Michał

Data: 2009-09-19 20:12:28
Autor: pebro
jak sie sprawuja myphony?

Użytkownik "Michał" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jako tel sprawuje się bardzo dobrze (6691).
Zalety: cena, nie zawiesza się, problemów z dwoma kartami nie ma, bateria
starcza na 5-7 dni (w zależności od intensywności użytkowania), radio i mp3
daje bardzo dobry dźwięk jak na takie urządzenie, możliwość ustawienia kilku
alarmów, czytnik e-booków.
Wady: drobne błędy w tłumaczeniu menu (np. zamiast "skasuj kontakt" jest
"skasuj e-mail"), brak możliwości uruchamiania aplikacji w java, w SMS brak
możliwości wpisywania polskich liter, pisanie po ekranie (dotykowym) w
porównaniu do palmos-a działa co najmniej dziwnie, aparat foto kiepski,
niektóre strony internetowe nie chcą się wyświetleć (mimo, że nie zawierają
żdnych bajerów).
Jeśli nie zależy Tobie na dodatkowych aplikacjach to polecam.
Paweł /pebro/

Data: 2009-09-20 19:03:37
Autor: ABC
jak sie sprawuja myphony?
[...]

Spotkałem się w jednym modelu tej marki nie pamiętam w którym że po wyjęciu baterii oprócz godziny i daty kasowane były wszystkie ustawienia. Czy w tym modelu jest ten sam problem?

Data: 2009-09-21 19:30:10
Autor: pebro
jak sie sprawuja myphony?

Użytkownik "ABC" <xp@op.pl> napisał w wiadomości
Spotkałem się w jednym modelu tej marki nie pamiętam w którym że po
wyjęciu baterii oprócz godziny i daty kasowane były wszystkie
ustawienia. Czy w tym modelu jest ten sam problem?

Karty Sim mam dwie w śrdoku a karta SD jest widziana jako dodatkowy dysk
(jak pendrive), więc nie miałem konieczności wyciągania baterii.
Paweł /pebro/

Data: 2009-09-20 23:21:30
Autor: Przemek
jak sie sprawuja myphony?
Użytkownik "Michał" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości
diamonda, szczerze mowiac bym sie chetnie przesiadl na duala ale pda, a takich nie ma, stad mysle nad przesiadka na myphona, bo mnie meczy juz

Ależ oczywiście, że są. W zasadzie jest, Acer DX900.
Niestety ma jedną, dość poważną wadę, bateria. Wytrzymuje ok. 2 dni.
Przem

Data: 2009-09-21 01:44:03
Autor: Michał
jak sie sprawuja myphony?

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości news:h966go$hnl$1news.onet.pl...
[...]

Czyli mniej wiecej tyle co diamond:) to bym akurat przezyl:) zaraz poczytam, oczywiscie zapomnalem dodac,ze nie chcialbym zaplacic za pda tyle co srednij klasy laptop kosztuje:)
pozdrawiam
michal

Data: 2009-09-21 16:45:07
Autor: Przemek
jak sie sprawuja myphony?
[...]

No to obawiam się, że łatwo nie będzie. Ja za swojego dałem ok. 2kzł.
W razie co poczytaj więcej o problemach, wadach i zaletach tutaj:
http://eten-users.eu/index.php?s=46ac93d895db893e451ec66eb13bb3a5&showforum=55
IMHO najbardziej stabilny i szybki image to BrunoMartins na WM6.1.
Przem

Data: 2009-09-21 17:26:12
Autor: Michał
jak sie sprawuja myphony?
[...]

dzieki za info, zaraz poczytam, a  juz wczoraj przegladalem ile to kosztuje:) generalnie wydaje sie dosc ciezki - diamond jest zdaje sie sporo lzejszy, a w sumie nie ukrywam, ze na wadze mi zalezy - wiem, duze wymagania:D ale dlatego wlasnie kombinuje zeby poczekac.
Swoja droga widze ze sie z tego robi popularna zabawka, jak juz romy smigaja:)
pozdrawiam
michal

Data: 2009-09-21 21:34:03
Autor: Przemek
jak sie sprawuja myphony?
Użytkownik "Michał" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości
sporo  lzejszy, a w sumie nie ukrywam, ze na wadze mi zalezy - wiem, duze wymagania:D ale dlatego wlasnie kombinuje zeby poczekac.

:)
ja czekałem na "normalny" dwukartowy telefon ponad rok. Po wielu róznych zapowiedziach w końcu pojawił się ten Acer i kupiłem. Jedyne co mnie dobija to wlasnie ta bateria, ale wiedziałem o tej "wadzie" więc nie narzekam :)
Ktoś w trakcie tego czekania napisał i obawiam się że miał rację, że żadna firma powiązana z operatorami i od nich zalezna nie pozwoli sobie na wyprodukowanie pełnozakresowego, dwukartowego telefonu 3G (na jednej karcie, na drugiej zwykły GSM), więc na jakiegoś HTC bym nie liczył.
Eten miał go gotowego rok, został wykupiony przez Acera i dopiero po jakimś czasie po tym fakcie go wypuścili, choć u Azjatów dwusimowe telefony to norma, ale nie PDA

Swoja droga widze ze sie z tego robi popularna zabawka, jak juz romy smigaja:)

Może nie tak jak inne, ale w sumie WM6.5 juz na nim miałem. Wróciłem do 6.1 w wersji Bruno. Odchudził go o ok. 40MB a nadal wszystko czego potrzebuję jest.
Przem

jak sie sprawuja myphony?