jak sie sprawuja myphony?

Data: 2009-09-19 20:12:28
Autor: pebro
jak sie sprawuja myphony?

Użytkownik "Michał" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości
news:h935ne$ljn$1inews.gazeta.pl...
witam,
moze ktos posiada i sie podzieli jakimis informacjami. mam obecnie pda-
diamonda, szczerze mowiac bym sie chetnie przesiadl na duala ale pda, a
takich nie ma, stad mysle nad przesiadka na myphona, bo mnie meczy juz
noszenie dwoch telefonow;/

Jako tel sprawuje się bardzo dobrze (6691).
Zalety: cena, nie zawiesza się, problemów z dwoma kartami nie ma, bateria
starcza na 5-7 dni (w zależności od intensywności użytkowania), radio i mp3
daje bardzo dobry dźwięk jak na takie urządzenie, możliwość ustawienia kilku
alarmów, czytnik e-booków.
Wady: drobne błędy w tłumaczeniu menu (np. zamiast "skasuj kontakt" jest
"skasuj e-mail"), brak możliwości uruchamiania aplikacji w java, w SMS brak
możliwości wpisywania polskich liter, pisanie po ekranie (dotykowym) w
porównaniu do palmos-a działa co najmniej dziwnie, aparat foto kiepski,
niektóre strony internetowe nie chcą się wyświetleć (mimo, że nie zawierają
żdnych bajerów).
Jeśli nie zależy Tobie na dodatkowych aplikacjach to polecam.
Paweł /pebro/

Data: 2009-09-20 19:03:37
Autor: ABC
jak sie sprawuja myphony?
[...]

Spotkałem się w jednym modelu tej marki nie pamiętam w którym że po wyjęciu baterii oprócz godziny i daty kasowane były wszystkie ustawienia. Czy w tym modelu jest ten sam problem?

Data: 2009-09-21 19:30:10
Autor: pebro
jak sie sprawuja myphony?

Użytkownik "ABC" <xp@op.pl> napisał w wiadomości
Spotkałem się w jednym modelu tej marki nie pamiętam w którym że po
wyjęciu baterii oprócz godziny i daty kasowane były wszystkie
ustawienia. Czy w tym modelu jest ten sam problem?

Karty Sim mam dwie w śrdoku a karta SD jest widziana jako dodatkowy dysk
(jak pendrive), więc nie miałem konieczności wyciągania baterii.
Paweł /pebro/

jak sie sprawuja myphony?