[lamerstwo] jak sie troczy rakiety do malego plecaczka? =:-0

Data: 2011-02-14 23:47:15
Autor: Adampio
[lamerstwo] jak sie troczy rakiety do malego plecaczka? =:-0
Witam i od razu z (nomen omen) góry (ang. "from the mountain") przepraszam za porażającą i niewybaczalną ignorancje, ale za tydzien pierwszy raz w zyciu jade w gory z rakietami i mam watpliwiości "logistyczne" jak sie doczepić z rakietami (kuńkretnie TSL 438) do malego plecaczka (Saleva Summit 42). W pokrowcu czy bez, sznurem gumowym, samochodowym ekspanderem itp, itd. Plecaczek ma tylko mocowanie do czekana....

Pozdrawiam i proszę o radę

Piotr

Data: 2011-02-15 07:58:51
Autor: Grzegorz
[lamerstwo] jak sie troczy rakiety do malego plecaczka? =:-0
Hello Adampio !:
[...]

Ja kiedyś próbowałem w pokrowcu ... ale bardzo do tyłu wystają. Pojedynczo, nieco po bokach, trokami - już chyba lepiej. Do mojego 35 l wchodzą w pokrowcu do środka, + małe conieco i termos - i to było najwygodniejsze. W sumie chyba większy plecak jest lepszy, ale każdy nosi jak chce. A jak nie masz czym ani do czego przymocować - to zmień plecak :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-02-15 08:11:51
Autor: bans
W dniu 2011-02-14 23:47, Adampio pisze:

jak sie doczepić z rakietami (kuńkretnie TSL 438) do
malego plecaczka

Zaraz ci ktoś napisze, że rakiety to trzeba mieć na nogach, niezależnie od warunków ;)

--
bans

Data: 2011-02-15 08:39:06
Autor: Waldek Brygier
Adampio wrote:
pierwszy raz w zyciu jade w gory z rakietami i mam watpliwiości
"logistyczne" jak sie doczepić z rakietami (kuńkretnie TSL 438) do
malego plecaczka (Saleva Summit 42).

W transporcie w góry najlepiej sprawdza mi się pokrowiec. W samych górach, na szlaku zawsze jakieś paski się przy plecaku pałętają, chociaż ostatnio używam plecaków TSL-a i one chyba mają jakoś więcej tych troków i nieco pod rakiety już robione? Jeśli nie masz, to kup za kilka złotych dodatkowe troki - na pewno gdzieś je przymocujesz, chociażby za czekanowe...

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

[lamerstwo] jak sie troczy rakiety do malego plecaczka? =:-0