jak sie wbic na router

Data: 2013-02-15 17:16:08
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
dostalem od kumpla stary router wifi TPlink wa501g
kumpel nie pamieta hasla do wifi, a przez kabel tez nie da rady sie wbic bo chyba jest ustawione filtrowanie po mac.
przycisk reset dziala ale nic nie resetuje w kwestii hasel.

da sie jakos wbic na ten zlom ?

Data: 2013-02-15 16:17:20
Autor: DooMiniK
jak sie wbic na router
On 15/02/2013 16:16, h.w.d.p. wrote:
wifi TPlink wa501g

A jakiego hasła i loginu używasz?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-02-15 17:25:54
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-15 17:17, DooMiniK pisze:> On 15/02/2013 16:16, h.w.d.p. wrote:

> A jakiego hasła i loginu używasz?

zadnego, bo po kablu nie laczy sie w ogole komp z ruterem. uzyskuje jakis z dupy ip typu 196.154.cos tam a na ikonce polaczenia jest wykrzyknik. pisalem - jest filtrowanie mac.

Data: 2013-02-15 16:31:42
Autor: DooMiniK
jak sie wbic na router
wrote:

 > A jakiego hasła i loginu używasz?
zadnego, bo po kablu nie laczy sie w ogole komp z ruterem. uzyskuje
jakis z dupy ip typu 196.154.cos tam a na ikonce polaczenia jest
wykrzyknik. pisalem - jest filtrowanie mac.

Nie sądzę, aby było filtrowanie MAC po resecie, no bo jak
niby skonfigurować urządzenie? Skąd też wyciągasz wnioski, że
startuje DHCP? Czemu nie wbijesz statycznego IP (np. 192.168.1.1/24)
i nie spróbujesz wtedy puścić pinga na 192.168.1.1 ?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-02-15 16:32:32
Autor: DooMiniK
jak sie wbic na router
wrote:

> [...]

startuje DHCP? Czemu nie wbijesz statycznego IP (np. 192.168.1.1/24)
i nie spróbujesz wtedy puścić pinga na 192.168.1.1 ?

Miałem na myśli: wbij na komputerze 192.168.1.123/24

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-02-15 17:47:42
Autor: RadoslawF
jak sie wbic na router
wrote:

> [...]

i nie spróbujesz wtedy puścić pinga na 192.168.1.1 ?

Miałem na myśli: wbij na komputerze 192.168.1.123/24

Sporo routerów domyślny adres IP i fabryczne hasła ma
na naklejce od spodu. Tyle ze jak ktoś podpiętego kablem
urządzenia nie potrafi znaleźć te niech może lepiej
poszuka fachowca.

Pozdrawiam

Data: 2013-02-15 18:22:16
Autor: PM
jak sie wbic na router
wrote:

> [...]

na naklejce od spodu. Tyle ze jak ktoś podpiętego kablem
urządzenia nie potrafi znaleźć te niech może lepiej

Pytanie tylko do którego gniazda próbuje się podpiąć, jak do WANowskiego to życzę powodzenia.
Większość urządzeń ma zabezpieczony reset, tzn trzeba go przytrzymać przez 8-10 sekund, albo wcisnąć i dopiero włączyć zasilanie.
Jak długo żyję to nie widziałem jeszcze żeby filtracja MAC działała na ethernecie w tanich routerkach.

--
PM

Data: 2013-02-15 18:37:43
Autor: PM
jak sie wbic na router

opis jest tu http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=203

--
PM

Data: 2013-02-15 18:58:53
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
[...]

i po co te expierdzkie pierdolenie?

router ma naklejke z ip i haslami ale co z tego skoro jest wszystko zmienione?

gniazdo tez ma tylko jedno wiec nawet indolent sie nie pomyli.

ustawianie statycznego ip nic nie daje. nie wiadomo jaki jest ip, jaka maska podsieci itd. pytalem czy jest opcja "clear cmos" czy cos w tym stylu aby odzyskac parametry fabryczne.

reset trzymalem minute i na wlaczonym i na wylaczonym zasilaniu i ogolnie w roznych kombinacjach. i reset nie zmienia NIC procz restartu urzadzenia.

Data: 2013-02-15 19:21:31
Autor: RadoslawF
jak sie wbic na router
Dnia 2013-02-15 18:58, Użytkownik h.w.d.p. napisał:

i po co te expierdzkie pierdolenie?

Żeby taki t.... zrozumiał.

reset trzymalem minute i na wlaczonym i na wylaczonym zasilaniu i ogolnie w roznych kombinacjach. i reset nie zmienia NIC procz restartu urzadzenia.

"Uwaga:
Aby zresetować sprzętowo urządzenie należy najpierw wyłączyć zasilanie,
następnie nacisnąć przycisk [Reset], włączyć punkt dostępowy, gdy diody
nie zaświecą się (około 3 sekundy) zwolnić przycisk [Reset]."

Pozdrawiam

Data: 2013-02-15 19:23:49
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-15 19:21, RadoslawF pisze:
[...]

idioto - napisalem ze taki sposob nie dziala.

Data: 2013-02-15 19:26:04
Autor: Robert Wańkowski
jak sie wbic na router

"h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd>
idioto - napisalem ze taki sposob nie dziala.
To chyba już koniec.

Robert

Data: 2013-02-16 13:45:02
Autor: Q
jak sie wbic na router
idioto - napisalem ze taki sposob nie dziala.
To chyba już koniec.

Refleks godny szachisty :)

Data: 2013-02-15 19:21:40
Autor: Robert Wańkowski
jak sie wbic na router

"h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd>
reset trzymalem minute i na wlaczonym i na wylaczonym zasilaniu i ogolnie w roznych kombinacjach. i reset nie zmienia NIC procz restartu urzadzenia.
Podobno kabel sieciowy podczas tej operacji musi być wyjęty.

Robert

Data: 2013-02-15 20:06:00
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
Podobno kabel sieciowy podczas tej operacji musi być wyjęty.

ostatecznie udalo sie zresetowac ale nie tak jak instrukcja mowi.

zlutowalem piny przycisku reset i tak se stal router przez godzine. po podlaczeniu ponownym w koncu aaujrzalem ustawienia fabryczne.

Data: 2013-02-15 20:47:00
Autor: JDX
jak sie wbic na router
On 2013-02-15 20:06, h.w.d.p. wrote:
[...]
ostatecznie udalo sie zresetowac ale nie tak jak instrukcja mowi.

zlutowalem piny przycisku reset i tak se stal router przez godzine. po
podlaczeniu ponownym w koncu aaujrzalem ustawienia fabryczne.
Łał, po prostu magia. :-D Łał, umiesz posługiwać się lutownicą. :-D

Data: 2013-02-16 13:46:04
Autor: Q
jak sie wbic na router
ostatecznie udalo sie zresetowac ale nie tak jak instrukcja mowi.

zlutowalem piny przycisku reset i tak se stal router przez godzine. po podlaczeniu ponownym w koncu aaujrzalem ustawienia fabryczne.

A AP reagowal w ogole jakos na wciskanie reseta?
Moze przycisk byl uwalony?

Data: 2013-02-16 14:31:42
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 13:46, Q pisze:
[...]

reagowal ale nie w sposob zadowalajacy mnie.

Data: 2013-02-16 15:47:55
Autor: Q
jak sie wbic na router
Moze przycisk byl uwalony?

reagowal ale nie w sposob zadowalajacy mnie.

Albo reagowal (diodki zaczely "inaczej" mrugac, zrestartowal sie, itp)
i wtedy przycisk byl dobry, albo nie reagowal
i wtedy przycisk byl uwalony / sciezki przerwane, itp.

Pierwszy raz widze/slysze, zeby trzymanie przycisku dluzej niz
kilka-kilkanascie sekund nic nie dalo a trzymanie godzine dalo.
Cos krecisz.

Data: 2013-02-16 15:49:59
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 15:47, Q pisze:
[...]

restartowal sie system ale nie kasowalo ustawien.

Data: 2013-02-16 15:51:53
Autor: Q
jak sie wbic na router
restartowal sie system ale nie kasowalo ustawien.

Ok - warto wiedziec na przyszlosc :).

Data: 2013-02-16 17:40:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak sie wbic na router

"Q" kfo678$nhj$1@node1.news.atman.pl

Pierwszy raz widze/slysze, zeby trzymanie przycisku dluzej niz
kilka-kilkanascie sekund nic nie dalo a trzymanie godzine dalo.
Cos krecisz.

Niekoniecznie -- styk był, ale niepewny. ;) Mogło być tak:

    Silne naciśniecie dawało zwarcie, ale po chwili
    wciskania nacisk malał do tego stopnia, że styki
    rozwierały się...

Data: 2013-02-16 17:46:41
Autor: Michal
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 15:47, Q pisze:
[...]

Niekoniecznie - jak prawie zbrickowałem TPLinka 1043ND z OpenWRT przez przywrócenie ustawień z poprzedniej gałęzi OpenWRT, to reset ustawień do firstboot i telnetowanie się na standardowe 192.168.1.1 udało mi się chyba za 4 albo piątą próbą resetu i też już zaczynałem tracić nadzieję, bo przy trzymaniu reset w czasie power-on-boot przez "jak manual przykazał" >10 sek (AFAIR 15 do 30 sek) nic nie dawało, tylko router migał diodą PWR/SYS rozpaczliwie. Poszło dopiero za kolejnym razem przy trzymaniu tego cholernego resetu przez około minutę, a już zaczynałem się poddawać i myśleć, że bez JTAGa się nie obejdzie.
Tu mogło być podobnie - godzina to pewnie gruba przesada, ale może na manualowym czasie wciskania resetu przy poważniejszych wadach konfiguracji reset do firstboot wymagał jednak więcej czasu niż normalnie się zakłada.

--
/MB

Data: 2013-02-16 13:41:30
Autor: Q
jak sie wbic na router
reset trzymalem minute i na wlaczonym i na wylaczonym zasilaniu i ogolnie w roznych kombinacjach. i reset nie zmienia NIC procz restartu urzadzenia.

A nie wpadles na to, ze masz uszkodzony AP?
Wiesz, ze to AP a nie router?

Data: 2013-02-16 14:32:13
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
Wiesz, ze to AP a nie router?

ja na wszystkie tego typu szpeje mowie router. moge?

Data: 2013-02-16 15:51:11
Autor: Q
jak sie wbic na router
Wiesz, ze to AP a nie router?

ja na wszystkie tego typu szpeje mowie router. moge?

Oczywiscie, ze mozesz, tylko potem nie smiej sie z rad
"zebys nie wpinal kabla do gniazda WAN" :P.
(ZTCW APki nie maja gniazda WAN)

Data: 2013-02-16 15:54:30
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 15:51, Q pisze:
[...]

dlatego podalem model. zalozylem, blednie, ze wszechwiedzacy beda wiedziec co to za sprzet.

Data: 2013-02-16 17:54:42
Autor: Michal
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 15:54, h.w.d.p. pisze:
Wiesz, ze to AP a nie router?
ja na wszystkie tego typu szpeje mowie router. moge?

Trochę na zasadzie, jak ludzie na każde buty sportowe mówią adidasy, a na dowolny odkurzacz elektrolux.

[...]

Założyłeś że każdemu będzie się chciało sprawdzić ten konkretny i dość stary już model z dużego portfolio TPlinka, nawet jeśli sam podajesz mylące dane. W sumie to Tobie najbardziej powinno zależeć na precyzji, bo Ty masz problem a nie inni czytający tą grupę.

P.S.
A że nazwy mogą być mylące sam się na tym ostatnio w sklepie złapałem gdy ktoś pytał "czy są huby". Pierwsza myśl - "WTF? W 2013 r. ktoś szuka huba jak switche od dawna są za grosze", dopiero chwilę później skojarzyłem "Aaa, pewnie huba USB".

--
/MB

Data: 2013-02-16 18:08:38
Autor: PM
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 17:54, Michal napisał(a):
A że nazwy mogą być mylące sam się na tym ostatnio w sklepie złapałem
gdy ktoś pytał "czy są huby". Pierwsza myśl - "WTF? W 2013 r. ktoś szuka
huba jak switche od dawna są za grosze"
Czasem hub się przydaje, głównie wtedy jak chcesz sprawdzić co lata po sieci, ale niestety nigdzie ich już nie kupisz, a mi się niedawno skopcił ostatni :'(

--
PM

Data: 2013-02-16 18:26:15
Autor: Michal
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 18:08, PM pisze:

Czasem hub się przydaje, głównie wtedy jak chcesz sprawdzić co lata po
sieci, ale niestety nigdzie ich już nie kupisz, a mi się niedawno
skopcił ostatni :'(

Fakt, ale przy założeniu że (prawie) cała infrastruktura jest na hubach, a to się rzadko obecnie zdarza. Nawet w domu mam teraz w strukturze sieci 6 switchy, więc jeden hub nie załatwia sprawy,
bo ruch przytnie i tak inny switch. To chyba już prościej niż robić podmianę całego sprzętu do testów zrobić na szybko jakiś ether poisioning itp., ale strasznie dawno nie było to potrzebne - chyba nadal z obecnym switchami SOHO da się bez problemu.

--
/MB

Data: 2013-02-16 19:42:09
Autor: PM
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 18:26, Michal napisał(a):
[...]

Czasami wystarczy się wpiąć zaraz za routerem, albo tu gdzie podejrzewasz problem, ale na ogół niestety nie jest tak prosto.

Nie tak dawno miałem ciekawą sytuacje, kilkanaście kompów w sieci klienta zaczęło się niemiłosiernie mulić. Problem okazał się dziwny a wręcz śmieszny - jeden komp miał trzaśniętą sieciówkę i przez niego zapętliły się switche, do tej pory myślałem że zdarzało się to tylko przy hubach :)

--
PM

Data: 2013-02-17 05:29:26
Autor: Kamil
jak sie wbic na router
Użytkownik "Q" napisał:

(ZTCW APki nie maja gniazda WAN)

Większość ma. Nie mają modemy np.neostrady.

Pzdr

Data: 2013-02-17 10:23:11
Autor: Q
jak sie wbic na router
(ZTCW APki nie maja gniazda WAN)

Większość ma.

Wiekszosc AP ma jedno gniazdo.
Na ogol jest ono opisane jako "LAN" a nie "WAN".
Ciekawe, nie? - Pewnie sie pierdolneli.

Nie mają modemy np.neostrady.

A gniazdo gdzie wchodzi linia telefoniczna?
IMHO to gniazdo WAN.

Data: 2013-02-16 17:41:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak sie wbic na router

"h.w.d.p." kfo1o8$j1f$2@node1.news.atman.pl

Wiesz, ze to AP a nie router?

ja na wszystkie tego typu szpeje mowie router. moge?

Możesz, ale równie dobrze możesz to nazywać
krową -- niestety czasami mogą być nieporozumienia. ;)

Data: 2013-02-17 04:31:44
Autor: Kamil
jak sie wbic na router
Użytkownik "Q" napisał:

Wiesz, ze to AP a nie router?

To wszystko w jednym. Tania domowa hybryda nazywana potocznie routerem
zawiera:

AP/modem (w zależności od zastosowania/dostawcy)
Szczątkowy routing
Switch

Dotyczy to ogólnie tzw. routerów przeważnie do indywidualnego zastosowania.

Pzdr

Data: 2013-02-17 10:26:01
Autor: Q
jak sie wbic na router
[...]

Urzadzenie, o ktorym byla mowa to AP.
AP, bez switcha, modemu i routera.
AP a nie wszystko w jednym.
Wyspij sie.

Data: 2013-02-16 20:40:47
Autor: Q
jak sie wbic na router
Jak długo żyję to nie widziałem jeszcze żeby filtracja MAC działała na ethernecie w tanich routerkach.

To krotko zyjesz.
Albo w jakims "inkubatorze".

A co do niedzialania czegos, to osobiscie doswiadczylem
niedzialajacgo DHCP, dokladnie w routerze Netgear WGR614v6.
Co za idiota taki oficjalny firmware wypuscil.
Masakra.

Data: 2013-02-15 19:15:02
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
Miałem na myśli: wbij na komputerze 192.168.1.123/24

nic nie daje ustawianie na sztywno.

wg instrukcji z linka podanego w tym watku przycisk reset powinien kasowac wszelkie usatwienia.

nic takiego sie nie dzieje.na chwile znika polaczenie z routerem ale za chwile wszystko jest po staremu.

lacznie z sekcja wifi - nadal widnieje stara nazwa sieci oraz dostep poprzez haslo.

nic karwa nie moge z tym zrobic. juz nawet sprawdzalem czy mam skretke nieuszkodzona ale jest ok i dziala polaczenie z innymi sprzetami.

Data: 2013-02-15 19:43:26
Autor: DooMiniK
jak sie wbic na router
On 15/02/2013 18:15, h.w.d.p. wrote:
[...]

Trzeba było mu jebnąć z bani.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-02-15 19:16:45
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
Nie sądzę, aby było filtrowanie MAC po resecie, no bo jak
niby skonfigurować urządzenie?

normalnie - laczac sie kompem ktory ma odpowiedni mac, wczesniej zdefiniowany w configu routera....

tylko ze ja tego kompa nie mam i miec nie bede.

Data: 2013-02-15 21:13:10
Autor: Przemysław Ryk
jak sie wbic na router
Dnia Fri, 15 Feb 2013 19:16:45 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

[...]

To jeĹźeli podejrzenie takiej sytuacji jest, to spytaj poprzedniego
właściciela o ów MAC adres karty sieciowej. Tylko trochę inną modłą, niż tu
prezentujesz, bo inaczej usłyszysz krótkie, staropolskie „spierdalaj”.

[ Did not know who he was fuckin' with.                                    ]
[                                      (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

Data: 2013-02-15 22:27:42
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router

To jeĹźeli podejrzenie takiej sytuacji jest, to spytaj poprzedniego
właściciela o ów MAC adres karty sieciowej. Tylko trochę inną modłą, niż tu
prezentujesz, bo inaczej usłyszysz krótkie, staropolskie „spierdalaj”.

gdybym spytal znajomego jaki jest mac to bym dostal odpowiedz ze "niezly tylko mieso zbyt slone, ale frytki ok".

Data: 2013-02-15 23:09:55
Autor: Przemysław Ryk
jak sie wbic na router
Dnia Fri, 15 Feb 2013 22:27:42 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

[...]

Jeżeli nie potrafisz znajomemu przedstawić kolejki poleceń:
1. Windows+R
2. wpisz:
ipconfig /all >>C:\siec.txt
3. Wyślij mi mailem plik siec.txt z głównego katalogu dysku C:

to na mój gust znaczy to jedno - opanował Cię PEBKAC.

[ A teraz prędko, zanim dotrze do nas, Ĺźe to bez sensu!                    ]
[                                              (KrĂłl Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2013-02-15 23:16:47
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
[...]

chlopie.. komp ktory laczyl sie z tym routerem, lezy gdzies na jakims wysypisku zapewne a ty wymagasz aby laik podawal mi jego mac :>

Data: 2013-02-15 18:08:54
Autor: JDX
jak sie wbic na router
On 2013-02-15 17:16, h.w.d.p. wrote:
[...]
przycisk reset dziala ale nic nie resetuje w kwestii hasel.

da sie jakos wbic na ten zlom ?
Bo ten "reset" może po prostu znaczy "zrestartuj urządzenie" a nie
"przywróć ustawienia domyślne". Do dokumentacji trzeba by zajrzeć w jaki
sposób można zrobić to drugie.

Data: 2013-02-15 22:16:36
Autor: Padre
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-15 17:16, h.w.d.p. pisze:
[...]

na włączonym wcisnij reset i potrzymaj conajmniej 10 sekund - powinien przywrocic ustawienia fabryczne potem zaloguj sie na 192.168.1.1 user:admin password:admin

Data: 2013-02-15 22:26:12
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-15 22:16, Padre pisze:
[...]

nie dzialalo.
zlutowalem styki resetu i po godzinie ruszyl.

Data: 2013-02-15 23:14:00
Autor: Kamil
jak sie wbic na router
Użytkownik "h.w.d.p." napisał"

nie dzialalo.
zlutowalem styki resetu i po godzinie ruszyl.

Prawdopodobnie switch ma zaśniedziałe/uszkodzone styki.

Pzdr

Data: 2013-02-16 02:14:08
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-15 23:14, Kamil pisze:
Użytkownik "h.w.d.p." napisał"

nie dzialalo.
zlutowalem styki resetu i po godzinie ruszyl.

Prawdopodobnie switch ma zaśniedziałe/uszkodzone styki.

Pzdr

mozliwe. juz nie wnikam. wazne ze dziala.

Data: 2013-02-16 14:14:15
Autor: M1SLQ
jak sie wbic na router
mozliwe. juz nie wnikam. wazne ze dziala.

To teraz przeproś tych, których obrażałeś za to, że Ci sugerowali zrobienie resetu routera, bo doradzali dobrze. Nikt nie miał szklanej kuli żeby przewidzieć, że masz zasyfiałe styki w tym urządzeniu i pstrykając pstryczkiem nie zwierasz styków.

Data: 2013-02-16 14:33:09
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 14:14, M1SLQ pisze:
[...]

za co mam przepraszac?
nikt mi nie pomogl wiec odwal sie ode mnie.

Data: 2013-02-16 18:10:57
Autor: PM
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 17:46, Santana napisał(a):

[...]

przecież jego pseudo mówi samo za siebie, ale na szczęście większość ludzi potrafi się zachować. Następnym razem nikt nie będzie si wdawał z nim w dyskusje.

--
PM

Data: 2013-02-16 18:24:31
Autor: Krzysztof Kucharski
jak sie wbic na router
Dobry wieczór

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:kfoej5$qip$2node2.news.atman.pl...

[...]
przecież jego pseudo mówi samo za siebie, ale na szczęście większość ludzi potrafi się zachować. Następnym razem nikt nie będzie si wdawał z nim w dyskusje.
[...]

A załozymy sie? ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Data: 2013-02-16 18:34:55
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
przecież jego pseudo mówi samo za siebie, ale na szczęście większość
ludzi potrafi się zachować. Następnym razem nikt nie będzie si wdawał
z nim w dyskusje.

akurat nie zalezy mi na tym zeby w dyskusje ze mna wdawaly sie tepe buce, wiec obys mial racje.

Data: 2013-02-16 19:47:55
Autor: PM
jak sie wbic na router
W dniu 2013-02-16 18:34, h.w.d.p. napisał(a):
[...]

Miałem skomentować ale dam sobie spokój z kimś takim jak Ty...

A teraz Twoim językiem, bo tylko taki rozumiesz - spierdalaj z grup i więcej nie wracaj, będzie trochę spokoju

--
PM

Data: 2013-02-16 20:00:32
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
A teraz Twoim językiem, bo tylko taki rozumiesz - spierdalaj z grup i
więcej nie wracaj, będzie trochę spokoju

liz jaja frajerze. wlasnie o takich smieciach jak ty pisalem. wypierdalaj.

Data: 2013-02-16 20:53:27
Autor: Santana
jak sie wbic na router

Użytkownik "h.w.d.p."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kfokvr$1o0$1@node2.news.atman.pl...

A teraz Twoim językiem, bo tylko taki rozumiesz - spierdalaj z grup i
więcej nie wracaj, będzie trochę spokoju

liz jaja frajerze. wlasnie o takich smieciach jak ty pisalem. wypierdalaj.

Patologia w czystej postaci :) Spróbuj sam sobie wylizać jaja. Jak ci się uda to możesz zostać debeściakiem w lokalnym burdelu dla gejów. Walcz o ten sukces bo raczej niczego więcej w życiu nie osiągniesz :P

Data: 2013-02-16 21:17:29
Autor: h.w.d.p.
jak sie wbic na router
patologia to takie szmaty usenetowe wlasnie jak ty. nic kurwy nie napisza w temacie tylko rozkrecaja z chuja wyjety problem. mozecie sobie nawzajem jaja lizac i od razu tyczy sie pozostalych ktorzy maja jakos problem. wypierdalac gamonie.

Data: 2013-02-16 21:24:50
Autor: Santana
jak sie wbic na router

Użytkownik "h.w.d.p."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kfopg4$6dq$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Byłoby mi żal twojej matki ale pewnie też taka kurwa jak ty pedałku :) Kretyn nie potrafi rozróżnić routera od ap, później nie potrafi go zrestetować ale za to potrafi bluzgać jak szmaciarze z bałut :)

Data: 2013-02-16 23:22:20
Autor: R.e.m.e.K
jak sie wbic na router
Dnia Sat, 16 Feb 2013 21:24:50 +0100, Santana napisał(a):

Byłoby mi żal twojej matki ale pewnie też taka kurwa jak ty pedałku :) Kretyn nie potrafi rozróżnić routera od ap, później nie potrafi go zrestetować ale za to potrafi bluzgać jak szmaciarze z bałut :)

Po co karmicie??

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-02-17 05:36:25
Autor: Kamil
jak sie wbic na router
Użytkownik "h.w.d.p." napisał:

patologia ...

Niepotrzebnie się podniecasz, mimo że masz trochę racji. Nie do końca bo sam
rozwiązałeś problem, ale pewnych usterek nie da się określić na odległość.
Fakt, że na grupach jest sporo grafomanów, którzy piszą byle co nie mając
pojęcia o temacie. Nie psuj sobie opinii.

Pzdr

Data: 2013-02-17 10:26:49
Autor: Q
jak sie wbic na router
Fakt, że na grupach jest sporo grafomanów, którzy piszą byle co nie mając
pojęcia o temacie. Nie psuj sobie opinii.

Rozumiem, ze wlasnie pisales o sobie.
Gratuluje autokrytyki.

Data: 2013-02-20 02:31:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak sie wbic na router

"Santana" kfoo3j$69q$1@usenet.news.interia.pl

liz jaja frajerze. wlasnie o takich smieciach jak ty pisalem. wypierdalaj.

Patologia w czystej postaci :) Spróbuj sam sobie wylizać jaja.

Moim zdaniem należy to zajęcie pozostawić profesjonalistom -- koty
liżą sobie jaja profesjonalnie. :) [ponoć niektóre dziewczęta
potrafią nakłonić kota do lizania swojej łechtaczki]

Data: 2013-02-20 02:28:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak sie wbic na router

"PM" kfoej5$qip$2@node2.news.atman.pl

h.c.w.p :P

przecież jego pseudo mówi samo za siebie,

Mówi, że zamiast wulgarnego słowa 'dupa' używa 'delikatnego słowa 'pupa'. ;)
No i stosuje ortografię alterNatywną. ;)
Mógłby po prostu napisać ccwd. ;)

Data: 2013-02-16 11:54:44
Autor: Q
jak sie wbic na router
dostalem od kumpla stary router wifi TPlink wa501g

To nie router tylko ap.

Data: 2013-02-20 03:40:46
Autor: Jaskiniowiec
jak sie wbic na router
W dniu 15.02.2013 o 17:16 h.w.d.p. <hvhv@igbjo.yfd> pisze:

[...]

Gwozdziem sie nie da? To moze widelcem?
Hint, jakbys nie znalazl:
0.0.0.0 na 255.255.255.255
Przyda Ci sie w przyszlosci, jak juz sie wbijesz na ten sprzet...
--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

jak sie wbic na router