jak skadrowac te fotke - prosba o wskazowke

Data: 2010-09-19 12:23:21
Autor: m0w
jak skadrowac te fotke - prosba o wskazowke
Tej fotki nie da sie dobrze skadrowac.
Mozna by ja uratowac przesuwajac ksiezyc sporo w prawo i nieco w dól.
W okolice konca skrzydla ptaka (tylko nie za nisko).
Nie wiem tylko, czy to dla ciebie dozwolony manewr.

Pózniej dopiero ciachnac cale to niebieskie niepotrzebne (ze spora winieta zreszta)

Data: 2010-09-19 13:07:46
Autor: marek augustynski
[...]

Tego zdjęcia nie trzeba kadrować.

marek

Data: 2010-09-19 23:19:24
Autor: romek76
[...]

Jestem tego samego zdania; nie da sie skadrowac tego zdjecia.

--

jak skadrowac te fotke - prosba o wskazowke