jak skadrowac te fotke - prosba o wskazowke

Data: 2010-09-20 19:55:42
Autor: hermar
jak skadrowac te fotke - prosba o wskazowke
Michal Brzozowski wrote:

Mam tu jedna fotke ptaka na tle nieba i nie mam zbyt dobrego pomyslu
jak ja skadrowac, zeby sie dobrze prezentowala. Mile widziane wszelkie
wskazowki.

Dac do kwadratu, wypasiona winiete, podpis wierszem pisany
i masz gwarantowanego TOPa na takim plfoto.com na przyklad ; )

--
www.marcinhernik.com

Data: 2010-09-21 09:08:36
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-09-20 19:55, hermar pisze:
Michal Brzozowski wrote:

[...]

Nie zapomnij usunąć kolor i dorzucić ziarno.

A.

jak skadrowac te fotke - prosba o wskazowke