jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?

Data: 2009-06-19 08:09:45
Autor: B H
jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
Mam lodówke, jeden z droższych modeli na rynku, kupiona jesienią. Mrozi prawidłowo, nie mam zastrzeżeń. Problem w tym, że koszmarnie hałasuje. I nie chodzi tu po prostu o głośną pracę agregatu, tylko o dziwne stukania i trzaski o takim natężeniu, że w nocy może obudzić a w dzień ciężko przestraszyć (przypomina serię z karabinu;))
Sewisant uprzejmie potakuje, niby coś tam naprawia, ale widzę po minie, że nic z tej naprawy nie będzie bo po prostu trafił mi sie wadliwy model i tyle.
Czy mam jakąś szanse w starciu z producentem? Chce żądać wymiany sprzętu lub zwrotu pieniędzy. Na jakie przepisy mogę się powołać, jakich sztuczek/wykrętów mogę się spodziewać od producenta i czy w ogóle mam z nim jakieś szanse?

Data: 2009-06-19 15:55:24
Autor: BETON

Użytkownik "B H" <bhg@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1fh49$hdr$1inews.gazeta.pl...
[...]

musiałbyś zgłosić expertyze natężenia hałasu-
Głośność powinna ona być taka jak w instrukcji obsługi- czyli cicha lodówka to taka 36-38 dB
Jako ze moze to być kosztowne i kłopotliwe, skoro serwisant  widzi ten problem to chyba moze go pisemnie potweirdzić ?
a z takim papierem  juz mozna cos działać
 bo widzimisie ze głośno chodzi   bedzie pewnie niewystarczające

Data: 2009-06-19 16:00:30
Autor: BETON