jak slizga sie sprzeglo

Data: 2010-06-30 00:08:22
Autor: Karambol
jak slizga sie sprzeglo

"freedoman" <no@spam.pl> wrote in message news:4c2a5838$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
Dzisiaj wracajac do domu bujnalem sie na autostrade (mam ok. 4 km) i
stwierdzilem dziwna rzecz: mam wrazenie ze powyzej 150-160 kmh zaczyna mi
sie delikatnie slizgac sprzeglo. Wydaje mi sie ze obroty silnika rosna
niewspolmiernie ze wzrostem predkosci.
Przy nizszych predkosciach jest to w ogole niewyczuwalne. Moge zbijac biegi
do przyblokowania tylnego kola, moge tez bezproblemowo przelaczajac I -> II
spowodowac jego uslizg. (oczywiscie nie o to chodzi i tak nie jezdze, ale
dla testu zrobilem takie proby). Ruszanie z "impetem" tez nie sprawia
zadnych problemow i w tym czasie nie zauwazylem zeby sprzeglo sie slizgalo -
chodzi ostro.
Czy slizaganie sprzegla jest bardziej odczuwalne przy wysokich predkosciach
niz np przy ruszaniu?

Nigdy nie mialem problemow ze sprzeglem w 2oo wiec nie mam doswiadczenia.
Sprzeglo jest hydrauliczne i nie ma regulacji "od zewnatrz".
Zastanawia mnie to tym bardziej ze moto ma przejechane od nowosci dopiero
12kkm.

Jesli masz takie wrazenie to moze tak byc. Nie wiem czym jezdzisz ale w singlu masz wlasnie takie samo odczucie, szczegolnie na wysokim biegu przy malej predkosci - odkrecasz, obroty rosna a kopa ni ma..

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

jak slizga sie sprzeglo