jak slizga sie sprzeglo

Data: 2010-06-30 09:55:55
Autor: juhass
jak slizga sie sprzeglo
freedoman pisze:
Czy slizaganie sprzegla jest bardziej odczuwalne przy wysokich predkosciach niz np przy ruszaniu?

W sumie chyba niema reguły. Np u mnie jest dokładnie odwrotnie niż u Ciebie- przy wysokich prędkościach wszystko jest w porządku, natomiast często zdarza się uślizg, gdy moto wchodzi na "górkę" momentu obrotowego- występuje wtedy wyraźne "zerwanie" sprzęgła, szczególnie gdy olej jest zimny.
Pozostaje raczej rozebrać toto i pomierzyć, pooglądać. Roboty niema za dużo ale wiem doskonale jak się chce- szczególnie przy okazyjnie występującym problemie i w środku sezonu. ;)

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

jak slizga sie sprzeglo