jak slizga sie sprzeglo

Data: 2010-06-30 10:31:31
Autor: Vir
jak slizga sie sprzeglo

Czy slizaganie sprzegla jest bardziej odczuwalne przy wysokich predkosciach niz np przy ruszaniu?

Moje suche sprzęgło zaczęło się ślizgać właśnie przy większych prędkościach i w okolicy max momentu obrotowego, czyli 130-140 i rura na 4-ce. Na początku wydawało mi się, że kapeć się ślizga, ale mam na to za mało koników. Przy ruszaniu sprzęgło trzymało na mur.

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2010-06-30 13:37:52
Autor: Karambol
jak slizga sie sprzeglo

"Vir" <agentmarek@onet.pl> wrote in message news:i0evcu$vb6$1news.onet.pl...

[...]

W duzym, mocnym singlu moc oddawana jest inaczej niz w cywilizowanych maszynach - albo jedziesz za wolno i musisz zredukowac albo masz pelen ciag.
Dlatego mowie, ze w singlu najbardziej czuc slizgajace sie sprzeglo jadac wolno na wysokim biegu, w takim silniku i w takiej sytuacji zawsze masz 80-90% max momentu. Ale zasada ze moment zrywa sprzeglo jest taka sama:)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

jak slizga sie sprzeglo