jak spowodowac brak zasiegu w telefonie

Data: 2015-07-09 16:48:15
Autor: ToMasz
jak spowodowac brak zasiegu w telefonie
W dniu 09.07.2015 o 16:29, korex pisze:
Z reguły wszyscy chc± poprawić zasięg w telefonie, lub skarż± się na
jego brak, a ja potrzebuje co¶ odwrotnego, jak sprawić by telefon
stracił zasięg (oczywi¶cie bez jakich¶ rozwi±zań
siłowo-niszczycielskich, czy ingerencji w elektronikę) Czym
przesłonić/owin±ć, co postawić  czy gdzie schować telefon by nie miał
zasięgu?
Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie
pomogło ;)
ciekawe. w pralce działa w lodówce działa w metalowym pudełku na słodycze - działa..... jestem w szoku!
ToMasz

Data: 2015-07-09 16:50:42
Autor: korex
jak spowodowac brak zasiegu w telefonie

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mnm1gp$gs5$1dont-email.me...
[...]

Gratuluje, że masz pydełko. Pytam o zwykłe metody dla laika, pomysły w stylu Brainiaca czy Pogromców Mitów, chce co¶ sprawdzić i tyle. Nie znam się na fizyce ani elektronice, po prostu
co¶ usłyszałem że bęben pralki może pozbawić telefon zasięgu.

Data: 2015-07-09 19:04:06
Autor: Pszemol
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
W dniu 09.07.2015 o 16:29, korex pisze:
Z reguły wszyscy chcą poprawić zasięg w telefonie, lub skarżą się na
jego brak, a ja potrzebuje coś odwrotnego, jak sprawić by telefon
stracił zasięg (oczywiście bez jakichś rozwiązań
siłowo-niszczycielskich, czy ingerencji w elektronikę) Czym
przesĹ‚onić/owinąć, co postawić  czy gdzie schować telefon by nie miaĹ‚
[...]

Probowales to metalowe pudelko po slodyczach uziemic? Np podłaczyc
elektrycznie do nielakierowanej czesci rurki kaloryfera lub kranu
wodociagowego?

Data: 2015-07-11 15:55:25
Autor: Jingiel
W dniu 2015-07-09 o 21:04, Pszemol pisze:

Probowales to metalowe pudelko po slodyczach uziemic? Np podłaczyc
elektrycznie do nielakierowanej czesci rurki kaloryfera lub kranu
wodociagowego?

I co to da? Spróbuj w kuchence mikrofalowej. Tylko nie włączaj.

jak spowodowac brak zasiegu w telefonie