jak spowodowac brak zasiegu w telefonie

Data: 2015-07-09 17:24:16
Autor: J.F.
jak spowodowac brak zasiegu w telefonie
Użytkownik "korex"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:559e8539$0$8385$65785112@news.neostrada.pl...
Z reguły wszyscy chcą poprawić zasięg w telefonie, lub skarżą się na jego brak, a ja potrzebuje coś odwrotnego, jak sprawić by telefon stracił zasięg (oczywiście bez jakichś rozwiązań siłowo-niszczycielskich, czy ingerencji w elektronikę) Czym przesłonić/owinąć, co postawić  czy gdzie schować telefon by nie miał zasięgu?
Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie pomogło ;)

Nie pomaga tez zamkniecie w kuchence (dziwne, bardzo dziwne), ani emaliowany garnek.

Pomaga natomiast owiniecie folia aluminiowa (uwaga - ostatnio modna plastikowa aluminizowana).

J.

jak spowodowac brak zasiegu w telefonie